Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Viktigst er at vi opplever at teknisk kvalitet er dårligere enn konkurrentenes. Kundeservice er hyggelige og imøtekommende, men rutinene (systemet?) er ikke optimale, saker "faller tidvis mellom to stoler". Vi er "totalkunde" IP/Fastnett/Tale i Teams og mobil (Bedriftsnett)
Hei Erik, Takk for tilbakemeldingen din. Det gjør meg glad å høre at dere er fornøyde med vår kundeservice. Våre kundeservicemedarbeidere gjør alltid sitt beste for å yte enestående service. Dette er vi stolte av. Det er synd at dere opplever det du beskriver som dårlige rutiner. Vi kjenner oss ikke igjen i dette, og jeg ønsker gjerne at du sender meg en e-post personlig på [email protected], så skal jeg ta tak i saken. Hilsen Emilie Unifon AS
Har hatt Unifon i noen år nå og er veldig fornøyd.
Hei Kathrine, Vi ønsker å gi alle våre kunder god kundeservice, og setter stor pris på tilbakemelding på at vi lykkes. Ser frem til et fortsatt godt samarbeid med deg i fremtiden. Hilsen Emilie Unifon AS
Meget, meget fornøyd!!!! Effektiv, kunnskapsrik Mvh Dr H.
Hei, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det gjør meg glad å høre at du er fornøyd kunde av Unifon. Vi ser frem til et fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
Presenterer seg som seriøse men innebærer et vell av skjulte kostnader. Sier de ikke har bindingstid men har en 4 MÅNEDERS oppsigelsestid. Man må gjennom EGEN BANK for å ordne avtalegiro eller e-faktura, ingen som kunne hjelpe med det. Rask men hjelpeløs kundeservice. Ikke er de spesielt billige i utgangspunktet heller. Hold dere unna!
Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
De lurer folk til å tro at de er en underleverandør av Telenor.Forholdet vil bli anmeldt til politiet.Da jeg oppdaget forholdet ga jeg beskjed om at jeg ikke ville ha noe med Unifon å gjøre,dessuten sa de ikke noe om at dette var bedriftsabonnement .Fikk så en faktura for brudd av abbonnement som jeg aldri har hatt,kr.3000.-pr abbonnement + mva.Ikke la dere lure av Unlfon
Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Selger ringer meg angående et mobilabonnement, og sier at det er i samråd med Telenor. Jeg får tilsendt en SMS som jeg må svare på mens telefonsamtalen er i gang, som innebærer en bindende avtale. Ettersom jeg er i et møte, sa jeg at jeg måtte sjekke det ut senere. Blir da spurt "du skal sjekke detaljene våre da eller?". Blir deretter oppringt igjen og hvor telefonselger sier sarkastisk at "møtet er så viktig ja". Opplevde selger som frekk og ubehagelig. Blokkerte nummeret til selger, og håper jeg aldri blir kontaktet igjen.
Hei Martine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk god hjelp og veiledning når jeg ringte kundeservice . Noe jeg setter stor pris på :)
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS