Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De lurer folk til å tro at de er en underleverandør av Telenor.Forholdet vil bli anmeldt til politiet.Da jeg oppdaget forholdet ga jeg beskjed om at jeg ikke ville ha noe med Unifon å gjøre,dessuten sa de ikke noe om at dette var bedriftsabonnement .Fikk så en faktura for brudd av abbonnement som jeg aldri har hatt,kr.3000.-pr abbonnement + mva.Ikke la dere lure av Unlfon
Hei Per, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Selger ringer meg angående et mobilabonnement, og sier at det er i samråd med Telenor. Jeg får tilsendt en SMS som jeg må svare på mens telefonsamtalen er i gang, som innebærer en bindende avtale. Ettersom jeg er i et møte, sa jeg at jeg måtte sjekke det ut senere. Blir da spurt "du skal sjekke detaljene våre da eller?". Blir deretter oppringt igjen og hvor telefonselger sier sarkastisk at "møtet er så viktig ja". Opplevde selger som frekk og ubehagelig. Blokkerte nummeret til selger, og håper jeg aldri blir kontaktet igjen.
Hei Martine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk god hjelp og veiledning når jeg ringte kundeservice . Noe jeg setter stor pris på :)
Hei Anne, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk kjaps svar, lite ventetid da jeg ringte og fikk god hjelp med det jeg lurte på. Trivelig og hjelpsom.
Hei Merete, Takk for fin tilbakemelding, det varmer hjertet mitt å høre om din opplevelse. Våre kunder skal ikke vente i kø når de ringer vår kundeservice, og vi lover alltid rask svartid. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg har sluttet min mobil abonnement etter flere år som kunde. Nå viser det seg at jeg fortsatt skulle betale for mobil tjeneren som Unifom ikke ytter til meg lenger.
Hei Khalid, Så trist å høre at du valgte å avslutte kundeforholdet hos oss. Nå kjenner ikke jeg til din avtale, men ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] slik at vi kan ta en gjennomgang av saken. Hilsen Emilie Unifon AS
Bra service . Kundeservice hyggelig og tilbakemelding god
Hei Ingrid, Takk for fin tilbakemelding. Kundeservice er vårt hovedfokus, og det varmer hjertet mitt å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS
De praktiserer en fullstendig uakseptabel innkreving av forhåndsfakturering. Når kunde da får nok av dette, sperrer de SIM-kort og forlanger videre betaling for fult bruk ... ! Ignorerer enhver innsigelse. Engasjerer så inkassofirma på beløpene de overhodet ikke har krav på, og til sist namsmann/utleggsforretning. Fra et konstruert beløp på rundt 600 kr. - videre opp og ned 2000, 1400, 4200 og til sist 9900,- Uten at abonementet har vært i bruk .. Som igjen bare vil føre til politianmeldelse mot de. Må være mest useriøse selskapet på markedet.
Hei Jørn, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS