Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Værste jeg har vært borti... På telefon løy de om pris og informerte ikke om bindingstid. De lovet en betraktelig bedring fra dekningen jeg hadde i tidligere selskap, men det fikk jeg ikke. Tvert om, var dekningen jeg fikk av Unifon søppel. Treigt nett og dårlig dekning.. On-boarding prosessen var klumsete og frustrerende.. Nå forstår jeg hvorfor den er satt på måten den er.. For å forvirre kunder til å overse alle de røde flaggene til selskapet. Hva en du gjør, IKKE bli kunde!
Hei Pål, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Hyggelige kundebehandlere, men firmaet Unifon fremstår som om de vil rane sine kunder.
Hei Tove, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Synes ikke unifon,har oppført se riktig mot mæ og kjæresten min.Bare forlanger å sende ut faktura på over 7000.kr,ikke blir riktig for oss som kunde.😟😟
Hei, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk byttet tid på SIM-kort . Kort vente tid og rask service👍.
Hei Espen, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Vi er stolte av å kunne love våre kunder 30 sekunder svartid på telefon og 24 timer på epost. Hilsen Emilie Unifon AS
Blitt bra service. Er fornøyd men kunne kanskje med fordel vert en mulighet å kontakte dere også i helgene.
Hei Ivar, Takk for den hyggelige tilbakemeldingen din, det setter vi pris på! Vi har døgnåpen vakttelefon ved driftskritiske henvendelser utenfor normal åpningstid. Hilsen Emilie Unifon AS
Hurtig svar på kundeservice, rask og god hjelp av kunnskapsrik serviceminded mann
Hei Torgeir, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Ble solgt et abb. Hvor «alt» skulle være inkl. og uten bindingstid, som var viktig for meg. Ble overrasket med 400,- ekstra/mnd bare i faktura-gebyrer!!! (4 fakturaer pr mnd. 1 akonto x 3 mnd abb., og 1 for hver mnd./bruk) Samtale til danmark ikke inkludert. Ingen binding lovet-da jeg sa opp etter kort tid- vsr det 3,5 mnd «oppsigelsestid» Følte meg lurt! Derfor sa jeg uniddelbart opp igjen! Åpen/ærlighet kommer før pris!!! :-(
Hei, Det er leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS