Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Lite fleksible og vanskelig samarbeid. Kundebehandlere sier forskjellige ting slik at det blir vanskelig å forholde seg til hva som gjelder. Kundebehandlere sier at de skal fikse opp i ting, men ingenting skjer. Går flere uker uten at noe som er lovt blir gjort.
Hei Maiken, Det er leit å høre at du sitter igjen med så dårlig inntrykk av oss. Send gjerne en e-post til [email protected] med fullt navn og telefonnummer, så kan vi se nærmere på saken din.
Billig og god dekning Veldig hyggelig kundeservice
Hei Øystein, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er stolt av å levere tjeneste med Telenor dekning som har flest basestasjoner i hele Norge. Jeg tar din tilbakemelding med til kundesenteret. Ønsker deg en fin dag.
Veldig flinke og ryddige folk, glad for at jeg byttet til Unifon!
Hei, Takk for god tilbakemelding. Dette var hyggelig å høre.
Lett tilgjengelig kundeservice, ingenting å klage på! Veldig fornøyd
Sender sin startpakke til eldre mennersker som er blitt snakket rundt og ikke har samtykket eller bekreftet kjøpet, porterer deres nummer uten videre og ved henvendelse til kundeservice fraskriver seg et hvert ansvar. Henviser til at muntlig avtale er like bindende som skriftlig, problemet er bare at det ikke ble inngått noen avtale og at alle andre leverandører vi har vært i kontakt med krever en bekreftelse ved et kjøp. Påstand fra en aggressiv selger holder ikke. Noe av det værste overtramp vi har opplevd.
Unifon er det beste jeg har hatt. Det er det beste abonnementet jeg har hatt!
Solgte seg inn til min Mor per telefon med en historie om at fasttelefon skulle stenges, tok 4 måneder å få igjen penger etter bruk av angreretten - med jevnlige krav om betaling. Dyrt i forhold til alternativ, spekulerer på at folk ikke vet bedre