Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Solgte seg inn til min Mor per telefon med en historie om at fasttelefon skulle stenges, tok 4 måneder å få igjen penger etter bruk av angreretten - med jevnlige krav om betaling. Dyrt i forhold til alternativ, spekulerer på at folk ikke vet bedre
Bra dekning, gode løsninger, helt fantastisk service og ikke minst er prisen ting som gjorde at jeg byttet til Unifon. Anbefales på det sterkeste.
Vanskelig å si opp, leverer ikke på kundeservice, lang ventetid, arrogant og ikke opptatt av kundenes forventinger annet enn i navnet...
Veldig fornøyd med god hjelp. De rydder opp og er effektive etter overgang fra annet selskap til Unifon.
Jeg har akkurat nå betalt kr. 3000 i såkalt bruddgebyr til Unifon - og føler meg... lettet! ENDELIG er jeg fri fra dette fullstendig respektløse og kyniske selskapet. 15 måneders kundeforhold her ble det dyreste og verste i hele mitt snart 25-årige telefonliv. Ekstrakostnadene er enorme. Bruddgebyret raste inn da jeg meldte overgang til Telenor, for de opererer med bindingstid / oppsigelsestid langt ut over min fatteevne. TRE forsøk på å bli gjenopptatt som kunde siste to uker (for å unngå bruddgebyr) - der kundeservice lovet å ringe tilbake når svar på "godkjenning"(!) forelå - ble besvart med total taushet. Og samtidig pøste de på med diverse betalings- og inkassovarsler. Til slutt står man bare maktesløs tilbake og gir opp. En dyrkjøpt opplevelse for meg - som jeg håper andre kan ta til egen etterretning før man i det hele tatt vurderer å bytte til dette selskapet. Nei, ikke gjør det!
Kjempegod kundeservice. Jeg får raske svar og god hjelp.
Supergod service, hyggelige folk på kundeservicen. Veldig fornøyd!