Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De er riktignok villige til å droppe urimeligheter når det påpekes, men det er utrolig drøyt og bærer preg av at de stier på at folk ikke leser det som står med liten skrift.
Hei Peder, Det er trist å høre at du har opplevd våre avtalevilkår som urimelige. Våre løsninger skal være fleksible og åpne for mange endringer, uten at dette påvirker vilkår. Vi ønsker veldig gjerne å gjøre deg til en fornøyd kunde og ber deg ta kontakt med oss på 05015 eller [email protected] hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Hilsen Emilie Unifon AS
Prøvde å ringe på deres tlf.nr., men fikk beskjed om at det ikke var i bruk!!!!
Hei Osvald, Vi ønsker veldig gjerne å se nærmere å saken. Vår supporttelefon er åpen alle hverdager mellom 08:00 og 17:00. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Aztek er godt fornøyd med Unifon som leverandør av mobiltjenester. Kundeservice gjennom egen storkunde-ansvarlig er både upåklagelig, hyggelig og foroverlent. Vi finner også akkurat de tjenestene vi har behov for til en fornuftig pris. Og aller viktigst er det jo kanskje at tjenestene er stabile.
Hei Thomas, Tusen takk for fantastisk tilbakemelding. Vi gjør vårt ytterste for at våre kunder skal være fornøyde, og er svært stolt av både våre produkter og kundeservicen vi yter. Det er hyggelig å høre at dette legges merke til! Hilsen Emilie Unifon AS
kjempe flinke ansatte som hjelper raskt med alt det skulle være.
Hei Håkon, Takk for hyggelige ord. Vi er stolte av våre serviceinnstilte og effektive ansatte! Hilsen Emilie Unifon AS
Har vært litt misfornøyd med kundeservice og pakketilbud hos min forrige mobiloperatør. Unifon har vært supre fra første stund, og til en billigere penge. Skal mye til for at jeg bytter igjen.
Hei, Så gøy å høre at du har hatt en fin start hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for deg som kunde, og ser frem til fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
En bør selv kunne endre abonnement selv om abonnementet er opprettet av firma.
Hei Carl, Firma kan endre begrensning for hvem som har mulighet til å administrere avtalen. Da trenger vi en skriftlig bekreftelse fra dagens kontaktperson. Dette kan sendes til [email protected] Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble prøvd lurt inn i en avtale med en overivrig selger (som startet samtalen slik: Hei, er det **** ? Det er **** fra *mumle-mumle-Telenor-mumle* ) som lovte rabatter på ditt og datt, ingen bindingstider, skulle få mer GB og vi ordner alt *jabb, jabb, jabb*. Ble skeptisk av alle lovnader/"gull og grønne skoger" og en bjelle ringte da han nevnte at det dreide seg om et bedriftsabonnement. Skjønte da hvor han hadde fått kontaktopplysninger i fra, da jeg personlig har sperret for telefonsalg - nemlig Brønnøysund registeret. Fra et enkeltmannsforetak som var slettet/lagt ned - så strengt tatt ringte han meg ulovlig. På tide Unifon oppdaterer ringelistene da jeg ser det er flere enn meg som har opplevd det samme. Anyway - det gjorde at jeg rakk å google/sjekke Unifon her på BYTT.NO før han rakk å lure meg inn i bondefangeriet sitt. Takk fan for at BYTT.NO finnes og jeg da kjapt kunne si; nei takk, jeg er veldig fornøyd med leverandøren jeg har per i dag. Ha en fin dag! Ser at det iherdig prøves å balansere tilbakemeldingene om Unifon her nå, med innlegg som åpenbart er gjort av ansatte eller noen som blir betalt/kompensert på en eller annen måte av Unifon. Innlegg som dette: "Jeg skriver omtalen siden jeg ser at det er lav score her. Og jeg kjenner meg ikke igjen i den på noe vis." At ikke akkurat den personen ikke kjenner seg igjen i denne "lave scor'en" betyr jo ikke at 80% av alle omtalene av Unifon er feil eller at andre mener Unifon fortjener en veldig lav score pga måten de bondefanger folk ved å bruke selgere som unnlater å fortelle særs viktige opplysninger slik at folk kan ta opplyste valg og vite med 100% sikkerhet hva man har sagt JA til og ikke 2 minutter senere oppdage at man her blitt lurt og må betale i dyre dommer for å komme seg ut av avtalen! Unifon utnytter bevisst folk med enkeltmannsforetak for å omgå det størstedelen av nordmenn har reservert seg for (og det med god grunn) - nemlig pågående og uærlige telefon(søppel)selgere!
Hei, Vi tar innsalg på alvor, og dersom du føler deg lurt i samtalen og/eller at selger ga utydelig svar om hvor han ringer fra er det ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne sende nummer dette gjelder til [email protected] så kan vi undersøke samtalen nærmere. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon