Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært litt misfornøyd med kundeservice og pakketilbud hos min forrige mobiloperatør. Unifon har vært supre fra første stund, og til en billigere penge. Skal mye til for at jeg bytter igjen.
Hei, Så gøy å høre at du har hatt en fin start hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for deg som kunde, og ser frem til fortsatt godt samarbeid. Hilsen Emilie Unifon AS
En bør selv kunne endre abonnement selv om abonnementet er opprettet av firma.
Hei Carl, Firma kan endre begrensning for hvem som har mulighet til å administrere avtalen. Da trenger vi en skriftlig bekreftelse fra dagens kontaktperson. Dette kan sendes til [email protected] Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Ble prøvd lurt inn i en avtale med en overivrig selger (som startet samtalen slik: Hei, er det **** ? Det er **** fra *mumle-mumle-Telenor-mumle* ) som lovte rabatter på ditt og datt, ingen bindingstider, skulle få mer GB og vi ordner alt *jabb, jabb, jabb*. Ble skeptisk av alle lovnader/"gull og grønne skoger" og en bjelle ringte da han nevnte at det dreide seg om et bedriftsabonnement. Skjønte da hvor han hadde fått kontaktopplysninger i fra, da jeg personlig har sperret for telefonsalg - nemlig Brønnøysund registeret. Fra et enkeltmannsforetak som var slettet/lagt ned - så strengt tatt ringte han meg ulovlig. På tide Unifon oppdaterer ringelistene da jeg ser det er flere enn meg som har opplevd det samme. Anyway - det gjorde at jeg rakk å google/sjekke Unifon her på BYTT.NO før han rakk å lure meg inn i bondefangeriet sitt. Takk fan for at BYTT.NO finnes og jeg da kjapt kunne si; nei takk, jeg er veldig fornøyd med leverandøren jeg har per i dag. Ha en fin dag! Ser at det iherdig prøves å balansere tilbakemeldingene om Unifon her nå, med innlegg som åpenbart er gjort av ansatte eller noen som blir betalt/kompensert på en eller annen måte av Unifon. Innlegg som dette: "Jeg skriver omtalen siden jeg ser at det er lav score her. Og jeg kjenner meg ikke igjen i den på noe vis." At ikke akkurat den personen ikke kjenner seg igjen i denne "lave scor'en" betyr jo ikke at 80% av alle omtalene av Unifon er feil eller at andre mener Unifon fortjener en veldig lav score pga måten de bondefanger folk ved å bruke selgere som unnlater å fortelle særs viktige opplysninger slik at folk kan ta opplyste valg og vite med 100% sikkerhet hva man har sagt JA til og ikke 2 minutter senere oppdage at man her blitt lurt og må betale i dyre dommer for å komme seg ut av avtalen! Unifon utnytter bevisst folk med enkeltmannsforetak for å omgå det størstedelen av nordmenn har reservert seg for (og det med god grunn) - nemlig pågående og uærlige telefon(søppel)selgere!
Hei, Vi tar innsalg på alvor, og dersom du føler deg lurt i samtalen og/eller at selger ga utydelig svar om hvor han ringer fra er det ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne sende nummer dette gjelder til [email protected] så kan vi undersøke samtalen nærmere. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Jeg ble oppringt av selger. Syntes det var ok, men han sa jeg skulle få bedre betingelser enn Telenor, men det stemte ikke, fikk kun 5GB , lovt 15GB. Sa ikke noe om moms. Simkort på ruter virket ikke selv om pinkode ble fjernet. Det samme gjalt for SIM kort i kontakt for ring hytta varm. Har måttet gå tilbake til Telenor
Hei Knut, Så trist å høre at du måtte avslutte kundeforholdet hos oss. Nå kjenner ikke jeg til alle detaljene, men datamengde inkluderte skal fremkomme tydelig i inngått avtale. Vi leverer tusenvis SIM til ruter, terminaler og lignende uten problemer. Her skulle vi gjerne fått muligheten til å hjelpe deg før du avsluttet kundeforholdet. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
På telefonhenvendelse gikk det gram at abonnementet var fra Telenor , som er vår leverandør . Dette viste seg å ikke være tilfelle. I tillegg ble det dyrere enn opprinnelig- helt morsatt av det vi ble forespeilet
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Kjempegod oppfølging, kort responstid og svært fornøyd med løsningen på Bedriftsnett. Alltid hyggelige og hjelpsomme mennesker når vi tar kontakt 👍
Hei Geir Arne, Så utrolig hyggelig å høre at dere er fornøyd med både Unifon Bedriftsnett og kundeservicen vi gir. Vi er stolte av å ha et markedsledende Bedriftsnett som er skreddersydd etter våre kunders behov og ønsker. Hilsen Emilie Unifon AS
Det er to sider: De som selger Unifon inn, og kundeservice. Jeg ble etter å ha klaget på hvordan de "kapret" meg helt fristill fra mitt abonnement hos de. Det var en svært hyggelig person som kontaktet meg, og det synes jeg Unifon fortjener å få litt skryt for. Usikker hvor på skalaen jeg bør anbefale Unifon til en venn, men jeg setter det sånn midt på fordi jeg kun har vært i kontakt med de 1 gang. Men om en sånn samtale skulle være gjengangeren deres måtte det bli 10 på skalaen. Derfor er det huket av 5 stjerner på hvor tilfreds jeg er.
Hei Morten, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på vår kundeservice. Våre kunderådgivere vil alltid ha som hovedfokus å levere enestående og rask service. Det er viktig for oss at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, og ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Vi setter stor pris på at du delte din erfaring og ga oss anledning til å rydde opp. Hilsen Emilie Unifon AS