Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel på høyt nivå

Omtale av  Anna

Jeg er en av mange mennesker som har blitt lurt av Unifon. Jeg fant gruppen på FB - Vi som er svindlet av Unifon ca 30 minutter etter endt samtale. Da ringte jeg umiddelbart og sendte jeg de Mail med en gang om at jeg ville trekke meg fra avtalen. Men fikk beskjed om at det ikke var angrerett. Jeg svarte at jeg ble lovet null bindingstid, men jeg fikk faktura på 3.000. + mva. Nå jeg er på kampen med firma siden desember. Svindel på høyt nivå.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:43

Hei Anna, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Gjerne ta kontakt med meg direkte på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Du kan eventuelt kontakte oss vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig erfaring med Unifon

Omtale av  Jarle

Har aldri opplevd noe selskap, uansett tjeneste, som er verre enn Unifon. Kunne ikke levere det selgerne solgte inn, fakturerte feil og skulle ha en formue i bruddgebyr til tross for at de innrømmet feil. De stakkars folkene på kundeservice forstår og er enig, men deres ledere gjør alt for å hale ut tiden og vil ha sine falske gebyrer. Gebyrer for å avbryte en avtale de ikke kunne levere… Det er helt uforståelig at de får lov til å operere slik.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:37

Hei Jarle, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Savner eSIM til Apple Watch

Omtale av  Simon

Jeg skulle gjerne hatt eSIM til Apple Watch. Det har vært snakket lenge om at det «jobbes med en løsning for eSIM for Apple Watch», men (med forbehold om egen uvitenhet) virker det ikke som om dere kommet noen vei de siste to årene.

Svar fra Unifon
20.08.2024 10:54

Hei Simon, Takk for tilbakemeldingen din. Gledelig nyhet! Vi har lansert eSIM til Apple Watch. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 05015 eller [email protected], så kan du få god veiledning på hvordan det kan aktiveres :) Håper på å høre fra deg! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Meget fornøyd

Omtale av  Try R. A

fleksibel bedriftsløsning som gjør det enkelt for oss og administrere de abnsatte og prioritere telefoner osv.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:33

Hei Try, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unngå

Omtale av  Magne

Bevisst tilbakeholdt info og løgn fra selger, mht. bla. bindingstid, ekstra kostnader, priser eks. moms. osv.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:31

Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig kundebehandling.

Omtale av  Thomas G

Dette er det værste jeg har vært borte i. Selger lyver, sier det ikke er noe bindingstid. De roter det til, og klarer ikke å sende SIM-kort riktig, er uten telefon i 4 dager, bytter tilbake til Telenor, og får så en regning på bruddgebyr fra Unifon på over 11 000 kroner for 3 abboenemter. Klager på det, og møter bare motsand. Anbefaler alle å ligge unna dette selskapet. Bruddgebyr på 3000 + mva informerte ikke selger noe om.

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:40

Hei Thomas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

STYR UNNA!!!! Svindelselskap! Useriøst!

Omtale av  Erik

Svindelselskap som lurer og bedrar. Lever på at folk gir opp og betaler skjulte gebyrer, eller blir kjøpt ut av andre. Man får uansett 24 mnd binding, og endrer man abonnementstype (også til større abonnement) så legger de til nye 24mnd bindingtid. Det er opprettet gruppe på facebook, alle som er lurt av Unifon

Svar fra Unifon
16.08.2024 10:21

Hei Erik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR