Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bevisst tilbakeholdt info og løgn fra selger, mht. bla. bindingstid, ekstra kostnader, priser eks. moms. osv.
Hei Magne, Takk for din tilbakemelding. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Dette er det værste jeg har vært borte i. Selger lyver, sier det ikke er noe bindingstid. De roter det til, og klarer ikke å sende SIM-kort riktig, er uten telefon i 4 dager, bytter tilbake til Telenor, og får så en regning på bruddgebyr fra Unifon på over 11 000 kroner for 3 abboenemter. Klager på det, og møter bare motsand. Anbefaler alle å ligge unna dette selskapet. Bruddgebyr på 3000 + mva informerte ikke selger noe om.
Hei Thomas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindelselskap som lurer og bedrar. Lever på at folk gir opp og betaler skjulte gebyrer, eller blir kjøpt ut av andre. Man får uansett 24 mnd binding, og endrer man abonnementstype (også til større abonnement) så legger de til nye 24mnd bindingtid. Det er opprettet gruppe på facebook, alle som er lurt av Unifon
Hei Erik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Opplever at det er lett å kommunisere og få svar av deres kundebehandlere.
Hei Nils, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ingenting å utsette på. Rask support, hyggelige ansatte.
Hei Alexander, Takk for super tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp og god hjelp fra support hos Unifon ifm «jernteppe» og glemt pin på egen jobbmobil.
Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fantastisk kundeservice, vennlige og service innstilt.
Hei Carl, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS