Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig og bra dekning, kundeservice svarer fort. Flyttet fra Telenor ettersom prisen ble halvert for samme mengde data.
Hei Mathias, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig raskt hjelp etter at jeg selv klarte å slette e-sim.
Hei Silvana, Det var hyggelig å høre! Takk for tilbakemeldingen din :) Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Enkelt å få kontakt om behovet oppstår og god service.
Hei Roger, Takk for fin tilbakemelding! Vi er takknemlig for å ha deg som kunde, og lover å alltid gjøre vårt beste for at du skal være fornøyd :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Enkelt og bra. Gode løsninger, gode priser, rask kundeservice
Hei Yngve, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktene våre 😊 Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Får alltid hjep ved henvendelser, uten å settes i ventekl.
Hei Jenny, Tusen takk for fine ord om vår kundeservice, det setter vi veldig pris på :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Etter noe startproblemer med overagang fra Talkmore til Unifon ble jeg møtt av glimrende kundeservice som ryddet opp i gebyrkaos. Veldig fornøyd.
Hei Frank, Takk for hyggelig tilbakemelding😊 Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Jeg ringte til kundeservice, fikk svar på 15 sekund og de løste problemet mitt fort
Hei Sandra, Takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS