Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjempegod kundeservice. Jeg får raske svar og god hjelp.
Supergod service, hyggelige folk på kundeservicen. Veldig fornøyd!
Unifon tilbyr rimelige priser og god dekning! Utrolig fornøyd med mitt abonnement.
Byttet abonnementet mitt til Unifon. Det er det beste valget jeg har gjort. Sentralbordsløsningen er genial. Jeg har dekning over alt og prisene er rimelige.
Har lenge slitt med dårlig dekning, men dette endret seg når jeg gikk over til Unifon. Nå har jeg dekning over alt. God service er det også!
Veldig bra kundeservice, gode priser og knall dekning!
Jeg tegnet abb for en sum. Når jeg begynte å få regninger, så var det en masse tillegg. Særlig den på 79 kr pr faktura virker meningsløs. Når jeg skulle si opp, fikk jeg beskjed om tilleggsgebyr av kr 3000,-. Vissvass. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon