Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hadde phonect først og så gikk abbonementet over til unifon - Ikke benytt dette dersom du bruker mobilen privat! De tar betalt for MMS, og det er 3 mnd oppsigelsestid som de ikke informerer muntlig om ved avtaleinngåelse.
Overivrig telefonselger, har lurt min eldre nabo til å motta en telefon som var ubrukelig og sammen med et abonnement, hun aldri har kunnet benytte. Ved oppsigelse aksepterer de ikke oppsigelsen og fortsetter å sende krav på et ikke brukbart abonnement. Mailer er sendt og selv når de får kopi av mailer, med Unifons svar sier de at de ikke har fått oppsigelse. Nye fakturaer strømmer på inkludert inkassovarsler. Det Unifon kan gjøre er å sende kreditnota, Unifon kan få oversikt over mailer mottatt og sendt. Unifon kan begynne å respektere kunder de har lurt, selv om de er gamle.
Kundeservicen er veldig bra og med svært god dekning. Absolutt å anbefale.
Hei Håkon, Takk for hyggelig tilbakemelding. Hos oss får du alltid 100% Telenor dekning. Ønsker deg en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Har vert en fornøyd kunde i mange år. Men ønsket å bytte leverandør. Jeg har 4 abonnemang a kr 225 De tar betalt for 3mnd etter du har sagt opp. Dete er helt på T......... Da jeg må betale for 3mnd uten at jeg får brukt dett. Jeg Kommer ikke til å anbefale dette selskapet til andre. Mvh Ivar Ø.
Hei Ivar, Det var dumt å høre at din opplevelse ga deg ett negativt inntrykk. Når det kommer til oppsigelsestid står gjeldende regler i våre vilkår. 19.1. Kundens oppsigelse eller heving Dersom annet ikke fremgår av særskilte vilkår mellom partene, kan Kunden si opp avtaleforholdet med tre måneders skriftlig varsel til Unifon. Oppsigelsesfristen regnes fra første dag i den påfølgende måneden etter oppsigelsen. Du finner alltid gjeldene vilkår tilgjengelig på Unifon.no Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Vil bare skryte av kundeservicen, alltid åpent og tilgjengelig samtidig som de er hyggelige!
Hei Emil, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dette selskapet behersker ikke normal forretningsdrift. De stenger av abonnement uten forvarsel, og krever 300 - 400 kroner i forsinkelsesgebyr ved for sen betaling av faktura. Styr unna!!
Hei Thomas, Før et nummer blir sperret grunnet manglende betaling følger det alltid med varsling i forkant. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men du må gjerne sende en epost direkte til [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med nummer eller kundenummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon fungerer veldig flott for oss. De har en utrolig god kundebehandling med ansatte som hjelper deg med å løse de utfordringer du måtte ha. Anbefaler Unifon på det sterkeste.
Hei Merete, Det blir ikke bedre enn dette. Det er akkurat slik vi ønsker å være. Tusen takk for at du anbefaler oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon