Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vil bare skryte av kundeservicen, alltid åpent og tilgjengelig samtidig som de er hyggelige!
Hei Emil, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er flott å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare dette inntrykket i fremtiden. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dette selskapet behersker ikke normal forretningsdrift. De stenger av abonnement uten forvarsel, og krever 300 - 400 kroner i forsinkelsesgebyr ved for sen betaling av faktura. Styr unna!!
Hei Thomas, Før et nummer blir sperret grunnet manglende betaling følger det alltid med varsling i forkant. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene i saken din, men du må gjerne sende en epost direkte til [email protected] for en gjennomgang. Fint om du får med nummer eller kundenummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Unifon fungerer veldig flott for oss. De har en utrolig god kundebehandling med ansatte som hjelper deg med å løse de utfordringer du måtte ha. Anbefaler Unifon på det sterkeste.
Hei Merete, Det blir ikke bedre enn dette. Det er akkurat slik vi ønsker å være. Tusen takk for at du anbefaler oss. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Dyktige kundebehandlere og god oppfølging fra teknisk avdeling på dekningsrelaterte problemstillinger, kan med god samvittighet anbefale Unifon
Hei Daniel, Nydelig lesing! Vi er stolte av den fantastiske gjengen på teknisk avdeling. Ha en riktig god helg! Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Alle hinder som jeg har møtt på, har unifon løst utmerket! Kjempefornøyd ☺️
Hei Bror, Det er derfor vi er her, for å hjelpe deg. Takk for fine ord. Ønsker deg en god helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig godt fornøyd med kundeservicen her hos unifon.
Hei Harry, Så godt du er fornøyd med vår kundeservice. Vi skal jobbe for å bevare det inntrykket i fremtiden. Ønsker deg en riktig fin helg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Min mor ble lurt på et telefonapparat hun absolutt ikke hadde behov for. Når vi skriver til Unifon og ber om 1) å heve avtalen - alternativt terminere denne - vil ikke Unifon akseptere dette men svarer først etter 1 måned, og da med at "hun skal få et nytt apparat". Dette er ikke god forretningsskikk og dette oppfattes som svært dårlig kundebehandling. Når vi ønsker å avslutte et kundeforhold, må det være lov. .
Hei Olav, Nå kjenner jeg ikke til sakens forløp, men du må gjerne sende en epost med navn og nummer så undersøker jeg det for deg. Dersom din mor ikke ønsker å være kunde hos oss har hun selvfølgelig rett til å si opp. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon