Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg trodde ikke det var mulig å drive et så useriøst telefon-selskap i 2023. Selger på telefon lyger og feilinformerer kunder. Dette er et klassisk Cow-boy selskap. *Prisene er eks moms. *Har hatt problemer med Bank-ID mobil. *Bekker du over data-grensen blir du ranet. *De opererer med oppsigelsestid, der du må sende inn skriftlig oppsigelse med 3 mnd virkning. *De har ikke e-sim (selv om selger påstår dette)
Hei Martin, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
- At man forteller gjentatte ganger at priser er inkludert moms når de ikke er det og at det spesifiseres noe annet i tilbudsdokumentet. Dette kom fra selgere jeg pratet med på både fredag og i dag. Jeg skulle få matchet et tilbud på 750 kroner inkludert moms og dere sa flere ganger at dere kunne ligger på rett over 700. Jeg spurte konkret om dette var inkludert moms flere ganger, men fikk noe annet skriftlig. - At man gjør avtaler tjenster som skal være inkludert, men ikke vil omtale dette i sikkerhetsopptak eller mail på bakgrunn av at datasystemet ikke tillater det. (Altså en avtale som man ikke ønsker å dokumentere) - At man ringer opp etter man har gjort sikkerhetsopptaket for å be om ekstra penger for ekstra datasiomkort man har blitt lovet og som i utgangspunktet skulle være gratis iht det som ble diskutert. Man vil nå ha 78 kroner ekstra. - At sikkerhetsopptaket plutselig ikke er blitt gjort når jeg forsøker å referere til dette. (Jeg kommenterte på forholdene over i sikkerhetsopptaket) - At selger roper ut i avdeling «daglig leder, daglig leder, her er en som vil snakke med daglig leder «og at man hører latter i bakgrunnen. (Latterlighøring av kunde) - At det er tvilsomt at personen som presenteres seg som daglig leder faktisk er dette. -- At den som sier han er daglig leder legger på når de blir bedt om å identifisere hvilken avdeling han er daglig leder for. - At man ikke ringer opp igjen. - At man forlater saken uten at det er avklart hvorvidt det er inngått en avtale eller ikke. Kort sagt, ikkke bruk tiden på disse selgerne.
Hei Anas, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Brutt samtale, kunne ringt opp igjen. Venter ikke nye 15 min i kø. Lang oppsigelses tid 3mnd. Har sagt opp, men må svare på email for å bekrefte dato ellers starter ikke oppsigelses tiden før nummert blir overført til ny operatør. Angrer mindre og mindre på oppsigelsen.
Hei, Takk for tilbakemeldingen din. Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Stort sett fornøyd, men høyt fakturagebyr på papirfaktura. Det trekker litt ned.
Hei Britt, Vi setter stor pris på alle tilbakemeldinger og er veldig glade for at du er fornøyd med oss i Unifon. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg har to spørsmål og får kjapt svar, effektiv hjelp og opplever at jeg blir møtt av en hyggelig og kompetent person. Helt topp.
Hei Sverre, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Det skulle være et bra og billig tilbud, men det blir likevel MYE dyrere enn de fleste andre operatører fordi Unifon legger på MANGE gebyrer. Å komme seg ut av det er også et dyrt eventyr.
Hei Inger, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en ivrig selger som ga meg et godt tilbud. Ba han ringe meg tilbake etter jeg hadde lest gjennom tilbudet, som han helst ville ha meg til å takke ja til over telefon. Skriftlig stemte ikke tilbudet med hva som ble sagt. Ved ny oppringing insisterte selger på at tilbudet likevel var riktig, men kunne ikke sende meg et riktig tilbud skriftlig. Selger ble regelrett grinete, sa han skulle sende det skriftlig likevel og ringe meg tilbake. Fikk hverken nytt/riktig tilbud eller ble ringt tilbake. Lukter dårlig lang vei!
Hei Hans, Takk for at du opplyser oss om dette. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS