Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en ivrig selger som ga meg et godt tilbud. Ba han ringe meg tilbake etter jeg hadde lest gjennom tilbudet, som han helst ville ha meg til å takke ja til over telefon. Skriftlig stemte ikke tilbudet med hva som ble sagt. Ved ny oppringing insisterte selger på at tilbudet likevel var riktig, men kunne ikke sende meg et riktig tilbud skriftlig. Selger ble regelrett grinete, sa han skulle sende det skriftlig likevel og ringe meg tilbake. Fikk hverken nytt/riktig tilbud eller ble ringt tilbake. Lukter dårlig lang vei!
Hei Hans, Takk for at du opplyser oss om dette. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en uavhengig selger for Unifon, han opplyste pris osv, jeg sa jeg hadde ett firma abonnement og at jeg ville fortsette med dette. Selger bedyret at siden jeg hadde ICE til totalt 540 med moms skulle jeg få dette med Telenor dekning og mer megabyte, i tillegg til 3000.- i nettbutikk for 560 i måneden inkludert moms. (Her tok jeg selger litt på senga da han ikke regnet med at jeg selv skulle spore dette over til firma abonnement så tidlig) Nå viser det seg at prisen er pluss moms, som sikkert mange har opplevd! Selger opplyste også at ett evt bruddgebyr ville Unifon betale, det trengte jeg ikke tenke på. Vel nå fikk jeg regning på 12.000 i bruddgebyr fra ICE og når jeg leser kontrakten med hjelp fra advokat så forstår jeg at disse pengene skal jeg få igjen i løpet av 6 måneder opptil -3000 pr nummer. Det er faktisk ikke alle som har 12000,- kroner å ut med sånn på sparket så her må man være forsiktig!! Kundeservicen er i beste fall ufattelig treg, kvinner som er leid inn for å ta imot kjeft uten å få noe som helst informasjon om hva firmaet driver med, nytt lavmål!! Unifon har "flagget" kontoen min å skal sjekke opp i dette, for "sånn skal det ikke være" sier Unifon, vel spørsmålet til Unifon er da hvorfor det er sånn! Etter å ha lest litt på nett så ser man at dette er vanlig praksis, og jeg spør ganske direkte hvordan folk som holder på sånn får sove om natten! Det forstår jeg virkelig ikke! Jeg kontaktet kundeservice for to døgn siden etter dette svaret: "Selgerne har strenge retningslinjer som må følges, og vi ser svært alvorlig på at selgere skal ha oppgitt uriktig informasjon i en salgs samtale. Vi undersøker saken din videre internt, du hører fra meg så snart jeg har en oppdatering i saken." Jeg har bedt om å få innspilling fra salgssamtale tilsendt da advokaten min forespør dette, ingen svar enda. Jeg var tydelig med selger at jeg ønsket en "Flip" telefon, han var inne å sjekket på "pent brukt" siden og fant flere modeller av denne til salgs for en billig penge, vel, jeg fikk tilgang til denne siden i dag og der ligger det totalt 6 telefoner, ingen er "flipp" om du ikke knekker de i to! Så ble jeg sannelig lurt igjen av denne uavhengige selgeren... Unifon "bjeffa virkelig opp feil tre denne gange, so to speak" Om det koster meg mangfoldige tusen og masse tid så skal dette djevelskapet til livs, jeg går ikke med på å bli svindlet på denne måten! Punktum Finale!
Hei, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS
Gode løsninger og lavt brukergrensesnitt. Enkelt å installere både sentralbordløsning og eSim
Hei Geir, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Dette er lureri koster 3000 kr å si opp abonnementet på 24 mnd. Det opplyses heller ikke om at fakturagebyr og mva tilkommer.
Hei Johan, Takk for din tilbakemelding. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en avtalt oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dersom man vil bryte kontrakten før den løper ut, kan vi utstede et bruddgebyr for å kompensere at avtalen avsluttes før avtalt tid. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du ønsker ytterligere dialog om din sak, eller svar på andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Skuffet over at det ikke er støtte for eSim hos Unifon
Hei Ivar, Takk for din tilbakemelding. Vi har støtte for eSIM på de fleste enheter, med unntak av Apple Watch. eSIM kan bestilles på min.unifon.no eller ved å kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg ble nettopp oppringt av et callcenter som solgte bedriftsabonnementer på vegne av Unifon. Jeg forklarte at jeg ikke var interessert, at Unifon hadde kontakt meg to ganger tidligere i år, og at jeg hver gang hadde ytret et ønske om å bli reservert mot videre henvendelser, gjennom internreservering eller på annet vis (da jeg som næringsdrivende ikke kan reservere meg gjennom Brønnøysund). Selgeren ble så irritert at han ba meg legge ned foretaket mitt. Dette er en veldig interessant måte å skaffe seg nye kunder på. Jeg kan også avsløre at den ikke fungerer. Jeg er nå mindre interessert i å bytte telefonabonnement enn noen gang tidligere.
Hei, Tusen takk for at du opplyser oss om dette. Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Jeg ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken med deg. Gjerne kontakt meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en dame som sa hun jobbet for Telenor. Jeg trodde jeg fikk ett bedre abonnement. Har ikke mottatt faktura før jeg får betalingpåminnelse. Og må da betale over dobbelt så mye. Mye rot. Når jeg ringer for å få forklaring på faktura. Får jeg beskjed om at de ikke kan komme inn i systemet for å sjekke. Bindingstid 2 år. Ikke bra.
Hei Hans, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS