Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hyggelig betjening, enkle å få kontakt med og bra oppfølging :)
Hei Nancy, Takk for fin tilbakemelding! Det er veldig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var kunde allerede via Nortel. Ble oppringt av selger, ville gi meg et bedre tilbud. Takket ja, men fikk aldri tilbudet. Fikk aldri nytt SIM-kort, ei datakort. Ringte å etterlyste, fikk da beskjed om at det ikke gikk siden jeg var kunde ifra før av. Fortsetter da kundeforholdet. Etterhvert bytter til nytt selskap siden fakturabeløp er feil gang på gang, og jeg får aldri refundert det de skylder meg. Har heller aldri skrevet under på noen avtale, aldri bundet meg til noe. Men allikevel bruker de autogiroavtalen til å hente ut penger fra min konto. Brudd på abbonement står det? Jeg har aldri bundet meg til noe, noe selger bekreftet på telefon. Uansett har jeg vært kunde helt siden nortel sin tid, så eventuell binding har vært gått ut for leeeenge siden. Dette er ren svindel! Nå er pengene tapt. Nesten 3 tusen! Styr langt unna er mitt råd!
Hei Helen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har vært veldig fornøyd med abonnementet fra start til slutt. Klare retningslinjer og alltid tilgjengelig på telefon om det trengs for hjelp. Dekningen har alltid fungert godt der jeg har vært, enten på hytten eller hjemme! Bytter abonnement fordi bedriften jeg driver skal legges ned! Tusen takk for et godt kundeforhold og jeg kommer tilbake om det blir noen nye bedrifter i framtiden😊 Anbefales!
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Du er varmt velkommen tilbake som kunde i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Strålende fronøyd med vår bedriftsabonnement og sentralbordløsning
Hei Jostein, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Ble lovet 50 giga data fikk 10gb.Skulle bet avbrudd fra forige selskap.ikke skjedd før jeg fikk snakket med kundebehandler i dag.
Hei Dag, Takk for tilbakemeldingen. Jeg kjenner ikke til saken din, men dersom det fremdeles er uklarheter ønsker jeg gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang sammen. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tidligere dårlig telefonservice og forståelse. Derfor byttet vi til en annen opperatør. Når jeg har kontaktet Unifon nå så er det blitt en mye bedre service🙌
Hei Elin, Det var en fin tilbakemelding. Tusen takk! Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Enkelt å endre, rask og effektiv. Meget fornøyd. Savner kanskje litt råd og anbefalinger om hvordan jeg kunne bedre abonnement.
Hei Tallaksen, Takk for at du delte din erfaring. Det setter vi stor pris på. Dersom du ønsker råd og veiledning angående endring av abonnement, ta gjerne kontakt med oss på 05015 så skal vi selvsagt hjelpe deg! Håper på å høre fra deg :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS