Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjapt og effektiv behandling av forespørsel. Tok ca. 10 sekunder og fikse problemet vi hadde.
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS
Problemer med datasım etter bytte. Took lengre tid enn antatt å få tilbake de gamle simm.
Hei Bjørn, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt svar på telefon og løsningsorientert kundebehandler
Hei Bjørnar, Takk for fin tilbakemelding! Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Hilsen Emilie Unifon AS
Foreløpig veldig fornøyd, bare de tar overføringsgebyret er jeg happy.
Hei Sturla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Bare rot fra dag en. Kan ikke anbefale andre å bli kunder hos dere. Dessverre har jeg ikke planer om å bytte igjen. Dere kan ikke gå ut med at dere er underleverandør av Telenor blandt annet. Ei heller ikke si at dere skal dekke evt bruddgebyr om vi gikk over til dere. Det tok nesten et helt år før vi fikk tilbakebetalt bruddgebyret i små rater som fratrekk på regningen. Jeg kunne ikke blitt mer irritert.
Hei Tone, Takk for tilbakemeldingen din. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Raskt og kompetent svar. Hyggelig kontakt. Meget tålmodig rådgiver.
Hei Frank, Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Telefonselger som presenterer et produkt som selges på vegne av Telenor. Videre beskrivelser av produktet som ikke stemmer med skriftlig avtale. Deretter usannheter fra kundebehandlere i ettertid, vedr. hva som er blitt forsøkt solgt. Framstår - dessverre etter å ha blitt overrumplet - som åpenbar svindel. Saken grundig gjennomgått/beskrevet, og meldt Forbrukerådet og Forbrukertilsynet - i flere kanaler/formater. Saken representerer helt uhørt salgsvirksomhet, men skremmende manipulerende retorikk, og uriktig informasjon. En svært skremmende opplevelse, og en sak som vil bli fulgt opp nøye uansett utfall av pågående klage (til Unifon) som er ‘til intern behandling’. Min aller verste opplevelse noensinne, av uetisk og uakseptabel salgs- og markedsføringsaktivitet. En sak verdt å bruke mye krefter på å belyse og få fram i offentlighet; ikke minst med tanke på og i respekt for dem med begrensete personlige ressurser, og som blir utsatt for dette. Avtalen - som Unifon påstår inngått, er etter min vurdering ugyldig, og krevet kansellert; overføring av mitt abonnement til Unifon er pr. dato ikke gjort, fordi klagesak er til behandling. Jeg er derfor teknisk sett ‘aldri vært kunde hos Unifon’-kategori.
Hei Talleiv, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Emilie Unifon AS