Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt fra en pågående selger som sa at jeg hadde krav på masse bransjerabatter på telefonabb. vi hadde i dag. Han lurte på om vi hadde Telenor. Jeg sa til han at det må vel du vite siden du sier at vi har krav på mye rabatter. Han lurte videre på om vi ikke var interessert i 50 % lavere mobilregninger uten at han visste hva vi hadde. Oppfattet han som veldig useriøs og sa at jeg ikke var interessert
Hei Bjørn, Det viser seg at dessverre så er det enkelte innleide selgere som har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du må gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Greit abbonement, bor en plass med dårlig dekning så kan slite til tider
Hei Gunn, Tusen takk for kjempehyggelig tilbakemelding 😊 Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger! Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Vilde Unifon AS
Ble kontaktet av en svært pågående selger . Han pratet i ett sett og da jeg spurte om han ringte fra Telia som jeg har abn hos svarte han at de hadde 5 G som var bedre . Jeg ba om å få skriftelig tilbud og ble bedt om å skrive ja for å få det skriftelig . Etter samtalen fikk jeg en mail som ba neg bekrefte avtale . Jeg bekreftet ALDRI og sendte mail 10 min etter samtalen om at jeg ikke skal ha abn hos Unifon. I dag mottok jeg info om at abn mitt blir overført til Unifon 31/1. Prisene de oppga er uten mva og avgifter , dette er ikke lov . Dette er et useriøst firma som man bør holde seg langt unna . Jeg vil gå videre med saken hvis ikke Unifon kansellerer avtalen .
Hei Anne, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Se facebook gruppe med over 800 misfornøyde kunder som er svindlet. Vi er dessverre også blitt svindlet. Selgers informasjon stemte ikke med fakta, alt ble istedet dyrere og dårligere tjenester enn hos Telenor + en regning på ca kr.12.500,- som vi har bestridt, Jeg fikk telefon fra en selger i juni 23, han ville selge et telefonabonnent til meg. Jeg sa jeg var veldig fornøyd med Telenor, for meg og tre døtre. Han var pågående og sa at min mann hadde fått telefonabonnent og derfor ville han tilby det samme til meg. Han ville at vi skulle ha felles telefonabonnent, men det har vi aldri hatt, siden han driver et firma. Det blir bare rot, økonomisk. Han sa det var greit at jeg kunne ha eget telefonabonnement. Og tjenestene var de samme som Telenor, bare til lavere pris. Jeg fikk svart ok på en sms. fra selskapet. Neste dag forstod jeg at tjenestene fra Unifon ikke hadde Min sky, ny selger sa jeg måtte kjøpe et ekstra abonement fra Telenor, hvis jeg fortsatt ville lagre bilder i Min sky. Jeg sa at dette tilbudet ikke var noe for meg. Jeg må ha ALT på en regning, kan ikke styre på med to ulike telefonfirmaer, til høyere pris enn det jeg hadde. Jeg annullerte kjøpet, og sa at produktet de solgte ikke stemte overens med det selger sa. Jeg fikk flere telefoner, i august. Jeg fikk av saksbehandler da beskjed om at dette var annullert, og ute av verden. Jeg fikk sms og oppringinger fra private telefon nummer. Når jeg i ettertid ville spore opp disse samtalene, og sms- så var de vekke fra min logg. Så jeg har også mistanke om at de hacket mitt telefonnummer, for å få dette slettet. Andre fra firmaet ringte og sa at de ikke kunne se hvilke avtaler som var gjort med nye kunder og selgere, da de brukte egne telefonr, og de hadde sluttet i jobben. For et rot. Historien er ikke over, orker ikke skrive mer, jeg har fremdeles ikke brukt sim kort fra de, og har ikke byttet vekk fra Telenor, Jeg har også fått info. fra Telenor om at jeg er kunde hos de, at alt er ok, For et rot, orker ikke skrive mer, men historien er ikke over..
Hei Sigrid, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Sleipe selgere som fremmer fordeler som ikke eksisterer. Unifon tegner og abb som tilhører andre enn de som gjør avtalen og nekter å terminere den når feilen rapporteres. Utsetter saker, er trege med å svare. Skjulte kostnader og 24 mnd binding. Vanskelig å lese avtalen før man har bekreftet, ber om ok på sms uten at du ser betingelsene. Dritt selskap!!!!!
Hei Ine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Fakturerer ikke i tråd med signert kontrakt. Nekter rette opp feilen. Besvarer ikke Mail. Dårlig kundeservice. Fakturerer for tjenester som ikke er bestilt. Fakturerer for tjenester som i kontrakt står skal være gratis. Dårlig løsning på bedriftsnett. Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandlere!!
Hei Siro, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
24 mnd bindingstid. Det sier ikke selgeren som lurer deg til å bytte over🤬 Verdens verste kundeservice ever!!!!
Hei Kaja, Jeg beklager at du er misfornøyd. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS