Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Sleipe selgere som fremmer fordeler som ikke eksisterer. Unifon tegner og abb som tilhører andre enn de som gjør avtalen og nekter å terminere den når feilen rapporteres. Utsetter saker, er trege med å svare. Skjulte kostnader og 24 mnd binding. Vanskelig å lese avtalen før man har bekreftet, ber om ok på sms uten at du ser betingelsene. Dritt selskap!!!!!
Hei Ine, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Hilsen Vilde Unifon AS
Fakturerer ikke i tråd med signert kontrakt. Nekter rette opp feilen. Besvarer ikke Mail. Dårlig kundeservice. Fakturerer for tjenester som ikke er bestilt. Fakturerer for tjenester som i kontrakt står skal være gratis. Dårlig løsning på bedriftsnett. Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandlere!!
Hei Siro, Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
24 mnd bindingstid. Det sier ikke selgeren som lurer deg til å bytte over🤬 Verdens verste kundeservice ever!!!!
Hei Kaja, Jeg beklager at du er misfornøyd. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Svært påtrengende selger, oppgir ikke alle kostnader, ute etter flere i husstanden, holder linja ,og presser på til at man sender tilbakemelding. Gratulerer deg med 24 mnd abonnement som kommer til å koste deg dyrt og komme ut av.
Hei Kjell, Det er svært leit å høre om din opplevelse med Unifon så langt. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Årsaken til at vi opererer med en bindingstid på våre abonnementer, er at dette er noe av grunnen til at vi kan tilby noen av markedets aller beste priser og løsninger for våre kunder. Det er ikke uvanlig med bindingstid i bedriftsmarkedet, da dette er noe som skaper forutsigbarhet for både kjøper og selger. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med 3 mnd oppsigelsestid etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Dette er en helt vanlig praksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også praktiserer. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Rot og kaos over hele linja. Total katastrofe! Elendig kundeservice og løgn fra ende til annen. Totalt mangel på effektivitet og ærlighet, lytter ikke til kunden og de få gangene man får svar så er det stort sett feil. Bare tøv. Vi kommer til å bytte til en mer seriøs aktør ved første anledning. Føler meg regelrett lurt og svindlet
Hei Stian, Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Vilde Unifon AS
Vanskelig å komme med support i kontakt om en skriver epost, men hyggelig folk når en ringer inn
Hei Markus, Dessverre så er det noe stor pågang for tiden som fører litt lengre behandlingstid enn vanlig. Håper du fikk den hjelpen du ønsket. Skulle det være noe mer så kan du også ta kontakt med meg personlig på [email protected] så skal jeg få sett på det. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS
Ble oppringt av en selger som mumlet et navn + Telenor. Jeg måtte spørre 3 ganger for å få ut av han at han ringte fra Unifon. Her burde varselbjellene ha ringt men han presenterte meg med et tilbud som var vesentlig billgere enn det jeg har hos nåværende leverandør. Det han ikke fortalte at av mine 2 abonnement var antall GB redusert til et minimum i tilbudet. I tillegg er prisene eks. mva. Og det er også en bindingstid på 24 mnd selv om selger sa dette var uten binding. Da jeg ble oppmerksom på dette ca 10 minutter etter å ha svart OK på SMS fra dem sendte jeg e-post til dem og krevde at de avbryter avtalen. Det har nå gått flere dager og jeg har ikke fått svar fra dem. Har ringt til "kundeservice" hos dem også uten at de har mulighet til å gjøre noe iflg. dem. Dette blir politianmeldt om de ikke rydder opp! Styr unna!
Hei Kim, Dessverre så har vi opplevd at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Det er selvfølgelig ikke slik vi ønsker å fremstå. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Vilde Unifon AS