Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har vært kunde av Unifon i noen år nå og er særdeles godt fornøyd med både dekning, kundeservice og portefølje.
Hei Marius, Takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
De har utspekulerte selgere på telefon. Dumt hvis man vil fremstå som et troverdig selskap som skal få kunder.
Hei Kamilla, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Dere har selgere som ikke informerer om oppsigelsestid på 4 måneder. Det har ikke andre selskaper som dere sier. Jeg fikk det beste tilbud. Aldri hatt så store regninger som dere operer med. Å nei jeg bruker ikke mere no en da jeg var i Telenor. Å dårlig kundeservice så det holder. Jeg skal ut fra unifon så fort som mulig. Og anbefaler på det sterkeste å unngå dere
Hei Gunnar, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg stolte på det som ble sagt på telefonen og godkjente avtalen som ble sendt på mail. Leste avtalen og det var henvist til vilkår. Jeg trodde det var det som stod i avtalen, da dette stod rett under. Ble også lovet utkjøp og opplyste om at vi akkurat hadde tegnet abonnement et annet sted. Dette var ikke noe problem sa de, men vi endte opp med å betale kr 147,- ekstra pr måned. Etter at de hadde betalt ut de kr 3000,- Nå har vi vært der i 2 år. Ingen ting positivt å si og det har vært en kamp flere ganger disse årene. I tillegg har de også 3 mnd oppsigelse + inneværende. Noe som heller ikke står i kontrakten, men vilkår de henviser til. Her må du fysisk inn på nettsiden deres for å se hva dette er. Dette har kostet oss dyrt, derfor ønsker jeg å dele min erfaring.
Hei Line, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Hos oss er det slik at nye kunder normalt tegner en to-årig bedriftsavtale. Etter denne perioden vil kundeforholdet være løpende, med en tre måneders oppsigelsesperiode etter at du har gitt oss en skriftlig beskjed. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Tar lang tid før det svares, både på telefon og mail. Dessuten fikk jeg 79 kr. i faktureringsgebyr, selv når faktura ble sendt på mail.
Hei Laila, Takk for din tilbakemelding. Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Alltid kort responstid når vi har endringer som må gjøres. Og så er det viktig for oss at Unifon har Telenor dekning.
Hei Kim, Vi setter stor pris på din hyggelige omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med både kundeservice og våre produkter. Vi er stolte av å levere rask og god service på Norges raskeste 5G-nett. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av en selger som spurte om jeg ønsket å videreføre mitt abonnement hos Telenor, da han hadde et tilbud som ville gi meg en bedre pris. En stund ut i samtalen fikk jeg mistanke om at det ikke var en Telenor-ansatt jeg pratet med, men noen fra en annen mobiloperatør. Selger svarte unnvikende da jeg spurte om han var fra Telenor, og svarte til slutt «Ja, vi leverer det samme som Telenor, den eneste forskjellen er at det vil stå unifon på fakturaen». Ba om å få tilbud på Mail, men fikk beskjed om at det var lettere om jeg kunne svare «ja» på smsen jeg fikk. Har heldigvis ikke svart ja på verken sms eller Mail.
Hei Linn, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Et av tiltakene vi nå har innført, er en såkalt «onboarding-samtale» med alle nye kunder vi får inn. Dette håper vi vil avdekke evt. misforståelser og er noe ganske nytt og unikt innen vår bransje. Det betyr at vi nå gjennomfører en oppfølgingssamtale med alle nye kunder. Både for ønske dem velkommen – men også for å verifisere at de er blitt kunder på vilkår de er innforstått med og som de forstår. Dersom noen opplever å ha misforstått, vil de gjennom denne samtalen få anledning til å terminere umiddelbart. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS