⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 327 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 327 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 327 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
705
91
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 327 verifiserte omtaler på Bytt.no

Svindel, hold dere unna!

Omtale av  John

Hei! Dette selskapet driver med svindel. De bruker selgere som lokker med gode tilbud, spesielt ringer de mot eldre folk. Jeg ba om å få tilbudet deres sendt skritlig, og før jeg vet ordet om det kommer første faktura, sender tilbake og tar kontakt med kundeservice, 30-40 min ventetid. Og slikt fortsetter det i flere uker før jeg endelig tok kontakt med sjefen og fikk fjerna dette. Styr unna!

Svar fra Unifon
25.10.2021 15:35

Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Det er trist du sitter igjen men denne opplevelsen. Ser ut som du har fått løst saken, men dersom det skulle være noe annet må du gjerne kontakte meg direkte på [email protected] Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig service og masse gebyrer

Omtale av  Håkon

De benytter alle mulige måter å sende deg mest mulig gebyr, gjerne uventet flere måneder senere. Servicen er veldig dårlig og de har ikke noe prioritet i Telenors nett så om det er mange tilkoblet kan nettet være dårlig og tregt.

Svar fra Unifon
20.10.2021 14:55

Hei Håkon, Gjerne kontakt meg på [email protected] så vil jeg undersøke gebyrene du viser til i saken. Telenor kan ikke gi ulemper til konkurrenter som leier nett av dem. Dette kan du lese mer om på nkom. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon AS

Ergerlig

Omtale av  Johnny

Ved tegning ble jeg lurt til å tro at efaktura ikke var noe problem. Det viste seg å ikke stemme. Forklaringen er ganske enkel: Da får ikke betalingsmaskineriet deres pengene sine; 59,- kr pr regning. Når regningene da kom i epostmappen i stedet ble de fort oversett og da kom ekstra gebyr på kr 150 ved minste forsinkelse. Glemte også å lese med lupe betingelsene deres, og det ble dyrt.

Svar fra Unifon
12.10.2021 15:51

Hei Johnny, Du må gjerne kontakte meg direkte på [email protected], så tar vi en gjennomgang av saken. Fint om du får med nødvendig informasjon om ditt kundeforhold (navn, nummer). Hører ifra deg. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Kyniske svin

Omtale av  John

Blir lurt av en tlf selger som overhodet ikke opplyser om den egentlige kostnad. Bindingstid ikke nevnt, mva ei heller osv. Styr for Guds skyld unna de kjeltringene som driver dette «foretaket»

Svar fra Unifon
05.10.2021 12:46

Hei John, Våre selgere har retningslinjer for hvilken informasjon som skal oppgis i oppsummeringen av ordren som selger gir i en salgssamtale. Vi anbefaler selvsagt at man alltid leser igjennom tilbud man får tilsendt, og våre vilkår før man eventuelt svarer ja til å inngå avtale. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Svindelfirma, kunderservicen er totalt fraværende

Omtale av  Karl O. G

Rein fakturafabrikk uten innterese for og hjelpe deg hvis du trenger hjelp, ønsker du noen gb ekstra må du ut med 3 gangen av det som er vanlig, hold dere langt unna disse!!! Kundeservicen er elendig! Betaler heller det dobbelte et annet sted!

Svar fra Unifon
04.10.2021 16:14

Hei Karl, Vi kan gjerne ta en gjennomgang for å se om vi burde oppgradere ditt abonnement til en høyre datapakke. En datapakke tilpasser forbruk er den beste løsningen for å unngå unødvendig mye kjøp av ekstra data. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] med ditt navn og telefonnummer det gjelder. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Møkka firma

Omtale av  Anni

Lurer eldre folk til å betale for abonnement de aldri har hatt. Med å sende inkassovarsel!!! På en tjeneste du ikke har!! Har ringt å snakket med 5-6 forskjellige kundebehandlere og alle lover å rydde opp,men allikevel dukker regninger,og inkassovarsler opp i posten. De lover at nå er alt iorden. Så går det en stund,så er det igang igjen!!! Tragisk firma.

Svar fra Unifon
27.09.2021 14:30

Hei Anni, Det er leit å høre at du sitter igjen med denne opplevelsen. Gjerne send oss en epost til [email protected], slik vi kan ta en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Vurderer politianmeldelse

Omtale av  Kajm

Leser at det er flere eldre personer som har blitt lurt her, og har akkurat opplevd det samme med min farmor som fyller 90år. Hun har aldri bestilt noe, de har portert hennes telefon som er tilknyttet sikkerhetsalarmen hennes, og dermed også ødelagt muligheten til å fortsette å bruke kobbernettet. Ringer Unifon og ber kundeservice ta kontakvmed lederen til selgeren som har vært «kreativ» og gjort et uriktig salg som sikkertbetslesut i provisjon. De er enig i st de har gjort en feil, men det irriterer meg å lese at dette er blitt gjort systematisk. Må selv ta jobben med å portere tilbake telefonen til Telenor, noe som vil ta 10-14 dager, ny telefon må sendes ut. I mellomtiden må vi bruke den utsendte telefonen fra Unifon. Ser jeg en faktura fra Unifon før eller etter telefonen så blir returnert, så vil saken sendes forbrukerombudet, eller politianmeldes.

Svar fra Unifon
27.09.2021 14:30

Hei, Kobbernettet kobles ned, dette innebærer at de som har fasttelefon over kobbernett ikke kan bruke tjenesten. Det er uavhengig av om nummeret ble flyttet til Unifon. Jeg ønsker gjerne å gjennomgå saken. Ser du nevner din farmor har en trygghetsalarm hun ikke får brukt, dette må selvsagt ordnes. Send meg gjerne en epost til [email protected] med navn og nummer det gjelder, så tar vi en gjennomgang. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon

Unifon har 1 327 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR