Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Rask service. God service. Hyggelig dame. Kort sagt var den totale opplevelse utmerket
Hei Mariann, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Seljaren gir inntrykk av å representera din elsisterande leverandør, Phonero/Telia. Og nå er dei så greie og skal gi deg eit svært godt tilbod. I realiteten viser det seg at mine abonnement med kvar 15 GB blir 36 % dyrare dersom me brukar opp alle 15 GB. Og så bløffa han om at månadsprisen var eksklusive mva, som er direkte løgn. At eit firma kan driva slik, er skremmande.
Hei Lars, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vi byttet fra Telia til Unifon. Vi fikk en bunke med SIM kort. Det har vært veldig nyttig. Som administrator har jeg god oversikt over forbruket og mulighet for å aktivere og deaktivere tjenester.
Hei Omer, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Det ringer en dame fra Unifon og skal absolutt selge meg abbonement ettersom eg har eitt orgnummer.Dette til tross er reservert i Brreg,mot salg og reklame.Hun er svært pågående og tar ikke eitt for eitt nei.Eg får tilsendt tilbud på abbonement,som ikke erslik det er foreskrevet.Eg leser defor alt med små skrift der det fremgår att de har 24 mnd,bindingstid,samt 3000,- i såkalt bruddgebyr.Etter dette får eg stadige mail om diverse purringer om portering som ikke er gjennemført,avdeb enkle grunn av att eg ikkje har noen avtale,de fortsetter med diverse, svarfrist på 2 døgn. Så anbefalingen er :Styr unna
Hei Jon, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Fikk godt svar på det jeg lurte på. Syns faktura var høy !
Hei Morten, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Hilsen Emilie Unifon AS
Prisen er ok og kundebehandlingen er bra så selskapet kan anbefales. Negativt er at det på fakturaen legges på et faktura gebyr på 79 kr på en E faktura. Dette ble ikke opplyst da jeg ble kunde
Hei Sigvin, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vedrørende fakturagebyr er dette helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Det er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter ved spørsmål i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk en rask og god hjelp,Han var løsningsorientert ,Ikke alle som er det😊
Hei Harald, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS