Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisen er ok og kundebehandlingen er bra så selskapet kan anbefales. Negativt er at det på fakturaen legges på et faktura gebyr på 79 kr på en E faktura. Dette ble ikke opplyst da jeg ble kunde
Hei Sigvin, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vedrørende fakturagebyr er dette helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Det er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Ikke nøl med å ta kontakt med vårt kundesenter ved spørsmål i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk en rask og god hjelp,Han var løsningsorientert ,Ikke alle som er det😊
Hei Harald, Så bra at vi fikk ordnet opp i saken din! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie Unifon AS
Det ble lokket med billig mobilabonnement, men som viste seg å bli en dyr affære når alle tilleggene ble lagt til. For å få tilsvarende hastighet som Telia måtte jeg gå for et dyrere abonnement enn selger lokket med. I tillegg kommer merverdiavgift og fakturagebyr, selv om man har autogiro/ E-faktura. Det ingen heller opplyste om er at Unifon operer med en bindingstid på 24 måneder og et bruddgebyr på kr.3000,- pr abonnement. Hvis noen fra Unifon ringer er min anbefaling å styre unna!!
Hei Steinar, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Jeg byttet fordi det var lavere pris og så viser det seg at de oppga pris uten moms. Jeg har ikke et firma med momsfritak så det har blitt grusomt dyrt og jeg føler meg grunnlurt.
Hei Kjersti, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg som ny i bedriftsbransjen var ikke klar over 3 måneder oppsigelsestid ved inngåelse av nytt abonnent, så må betale dobbelt opp me faktura i 3 måneder da nytt selskap startet opp abonnent umiddelbart… Hadde kanskje tenkt at slike «feller» ble opplyst om i all tekst som måtte leses opp før jeg svarte ja. Hyggelig å få tilbud om kompensasjon, men ikke når alternativet er ekstra bindingstid da starten alt har gitt litt bismak.
Hei Sondre, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement eller ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av saken, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ryddig og grei å ha med å gjøre. Kundebehandleren virker positiv, slik at du føler deg verdsatt som kunde.
Hei Thor, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk raskt og konkret på spørgsmål, fin kundeservice
Hei Elisabeth, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS