Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ringte for å sjekke om de hadde ringe pakker til Australia. Selv om de ikke hadde det, så sitter jeg en med veldig god opplevelse av å bli behandlet og informert på en fin måte. Raske svar og hyggelig operatør👍
Hei Lars, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med kundeservicen! Var behjelpelige når jeg ringte inn og hadde problemer i utlandet. Anbefales👍
Hei Alan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt igjen dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God hjelp på kundeservice. Hver gang jeg ringer så er de veldig flinke til å hjelpe
Hei Terje, Tusen takk for fine ord! Det er godt å høre at du har gode opplevelser med vårt kundesenter. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig betjening, enkle å få kontakt med og bra oppfølging :)
Hei Nancy, Takk for fin tilbakemelding! Det er veldig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Var kunde allerede via Nortel. Ble oppringt av selger, ville gi meg et bedre tilbud. Takket ja, men fikk aldri tilbudet. Fikk aldri nytt SIM-kort, ei datakort. Ringte å etterlyste, fikk da beskjed om at det ikke gikk siden jeg var kunde ifra før av. Fortsetter da kundeforholdet. Etterhvert bytter til nytt selskap siden fakturabeløp er feil gang på gang, og jeg får aldri refundert det de skylder meg. Har heller aldri skrevet under på noen avtale, aldri bundet meg til noe. Men allikevel bruker de autogiroavtalen til å hente ut penger fra min konto. Brudd på abbonement står det? Jeg har aldri bundet meg til noe, noe selger bekreftet på telefon. Uansett har jeg vært kunde helt siden nortel sin tid, så eventuell binding har vært gått ut for leeeenge siden. Dette er ren svindel! Nå er pengene tapt. Nesten 3 tusen! Styr langt unna er mitt råd!
Hei Helen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Håper på å høre fra deg. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Har vært veldig fornøyd med abonnementet fra start til slutt. Klare retningslinjer og alltid tilgjengelig på telefon om det trengs for hjelp. Dekningen har alltid fungert godt der jeg har vært, enten på hytten eller hjemme! Bytter abonnement fordi bedriften jeg driver skal legges ned! Tusen takk for et godt kundeforhold og jeg kommer tilbake om det blir noen nye bedrifter i framtiden😊 Anbefales!
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen og produktet vårt 😊 Du er varmt velkommen tilbake som kunde i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Strålende fronøyd med vår bedriftsabonnement og sentralbordløsning
Hei Jostein, Tusen takk for din tilbakemelding på våre produkter. Vårt Bedriftsnett er markedsledende og en komplett løsning for alle bedrifter. Vi er stolt av å kunne levere dette sammen med 100% Telenor-dekning. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS