Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig hyggelig,service topp. Lyttet å hjalp meg med info på bredbånd også.
Hei Anders, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss, og fikk den hjelpen du trengte 😊 Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden. Ønsker deg en flott uke fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk fort hjelp da jeg ringte kundeservice 😀👍 Hadde lit problemer med oppstart av det nye adobemanget
Hei Alf, Takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er utrolig fint å høre at du fikk god hjelp når du tok kontakt med kundeservicen vår, og at vi fikk løst problemet 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Ønsker deg en fin dag videre! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
10/10 service, vi plagede med vaktordning lenge. Vi fikk hjelp (anonymisert navn), anbefales på sterkest
Hei Henry, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår, og at vi fikk løst problemet😊Og jeg lover å bringe din kommentar videre til de som har ansvaret for ditt kundeforhold. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Bra dekning, bra kundeservice, oversiktlig faktura
Hei Ailo, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du hadde en fin opplevelse når du tok kontakt med oss, og at du er fornøyd 😊 Når du er fornøyd, er vi fornøyde 😊 Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Tok imot tilbud på mobilabonnement på feil premisser. Dette ble ordnet opp i raskt og avtalen ble annulert uten kostnad.
Hei Abraham, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her! Vi er veldig glad for at vi kunne komme frem til en løsning, også håper jeg selvfølgelig du vurderer oss skulle det bli aktuelt i fremtiden! Ha en fin uke videre 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Unifon har gitt meg over halv pris av tidlegare leverandør og kundeservicen er bare heilt fenomenal!
Hei Rune, Tusen takk for så hyggelig tilbakemelding! Det er så godt å høre at du er fornøyd med prisene våre, og at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår. Vi er også veldig takknemlig for å ha deg som kunde, og håper du blir med oss videre i mange år fremover 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
En meget hyggelig selger fra Unifon ringte meg opp med tilbud om en god avtale for mobilabonnement til min bedrift. Hadde ikke hørt om Unifon så spørsmålet ble hvem er det? Jo, det er Telenor sin avdeling for bedriftsmarkedet. En runde på pris, bindingstid og betingelser og vi var enig om å inngå en avtale på leveranse av tjenesten. 14 dager senere ringte en annen selger fra Unifon opp hvor budskapet var, vi skal nå få godkjent avtalen og vil bare sjekke at du er enig. Avtalen ble lest opp og lignet ikke på det vi var blitt enige om tidligere i det heletatt. Høyere beløp pr måned og 24 måneder bindingstid. sammen med selgeren ble jeg igjen enig om månedsbeløp inkl. mva. og ikke noen bindingstid. Selgere: Da er alt i orden har justert avtalen slik vi ble enige om du trenger bare å svare ja på SMS, det gjorde jeg (uten å lese gjennom, stolte på selgeren) Det var en general tabbe jeg er blitt skikkelig lurt. Avtalen hadde 24 mnd. bindingstid, oppgitt beløp var eks mva. og vedlagt forretningsvilkår som har masse forbehold og gebyrer. Skikkelig dårlig gjort spør du meg, nå har jeg en avtale som koster meg mer pr mnd. enn det abonnementet jeg hadde. Bindingstid på 24 mnd. og dårligere mobildekning. Hvis Uniofon ringer deg og tilbyr avtale takk nei!
Hei Geir, Takk for at du tok deg tid til å skrive en omtale her! Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos oss, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Dette jobber vi med å rydde opp i så hvis du ønsker så må du gjerne ta kontakt med meg personlig på [email protected] så jeg kan få tatt en titt på saken din. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS