Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg som ny i bedriftsbransjen var ikke klar over 3 måneder oppsigelsestid ved inngåelse av nytt abonnent, så må betale dobbelt opp me faktura i 3 måneder da nytt selskap startet opp abonnent umiddelbart… Hadde kanskje tenkt at slike «feller» ble opplyst om i all tekst som måtte leses opp før jeg svarte ja. Hyggelig å få tilbud om kompensasjon, men ikke når alternativet er ekstra bindingstid da starten alt har gitt litt bismak.
Hei Sondre, Vi er lei oss for at du opplever at våre vilkår er uklare. Oppsigelsestid er vanlig bransjepraksis og noe som de aller fleste av våre konkurrenter også har i sine avtalevilkår. Vilkårene fremgår i kundeavtalen og ligger også tilgjengelig på våre hjemmesider. Dersom du har flere spørsmål knyttet til oppsigelse av ditt abonnement eller ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av saken, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ryddig og grei å ha med å gjøre. Kundebehandleren virker positiv, slik at du føler deg verdsatt som kunde.
Hei Thor, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk raskt og konkret på spørgsmål, fin kundeservice
Hei Elisabeth, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden 😊 Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg ble oppringt av en selger fra Unifon i mai og fikk et tilbud om rimelig telefontjeneste fra dem. Selger presenterte dette på en måte som gjorde at jeg oppfattet Unifon som et underselskap av Telenor, bare billigere. Abonnementet jeg hadde hos Telenor på daværende tidspunkt kostet 349, kr/mnd; nå ble jeg tilbudt et abonnement som skulle koste 249 kr/mnd. For meg hørtes dette greit ut og jeg lot meg overtale til å bytte telefoni-leverandør. Det selger ikke opplyste om var at prisen på abonnementet var eks mva, at det ville påløpe et fakturagebyr på 99 kr eks mva, at bindingstiden var 24 mnd og at det ville koste 3.000 eks mva å si opp abonnementet før bindingstidens utløp. Slik det er nå, betaler jeg dermed 440,- kr/mnd, som er nesten dobbelt så mye som det tilbudet ble presentert som, og mye mer enn det telefon-abonnementet jeg hadde på forhånd og med mindre datapakke enn det jeg hadde hos Telenor. I en e-post som kom etterpå var det også et tettskrevet pdf-vedlegg på 9 sider der vilkårene for oppsigelse av avtalen først kom på side 8 og som stort sett handlet om at Unifon ikke hadde ansvar for noe som helst. Jeg ble lurt trill rundt av selger og Unifon i forhold til hva produktet ble presentert som, kostnader og avtalevilkår. Når man i tillegg hører om andres helt likelydende erfaringer er dette rett og slett reinspikka lureri.
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen din. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Styr unna . Jeg hadde så vidt blitt kunde da problemene startet . Jeg kan ikke anbefale dette til noen . Treg og dårlig service og ingen løfter eller avtaler blir holdt .
Hei Marie, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg ble forespeilet en god månedspris må abonnementet, men oppdaget på første faktura at selskapet uten videre la til et "faktureringsgebyr" som økte prisen med 40%. Det er naturligvis helt uakseptabelt.
Hei Eirik, Jeg ser at du ikke er tilfreds med å ha fått fakturagebyr på din faktura hos oss. Fakturagebyr er helt alminnelig i bedriftsmarkedet. Dette er for å dekke kostnadene til produksjon og distribusjon av faktura og gebyret fremgår av våre kundeavtaler og standardvilkår. Vilkårene våre ligger tilgjengelig her, under «øvrige priser»: www.unifon.no/generelle-priser/ Dersom du mener vi har gjort en feil med din faktura, eller har andre spørsmål knyttet til ditt abonnement, kan du gjerne kontakte meg personlig på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av dette firmaet i dag. Vedkommende sa at hun ringte på bakgrunn av mitt abonnement hos Telia. Jeg har aldri vært kunde av Telia sa jeg. Åh, kanskje du er kunde av Onecall? Nei. Kan jeg spørre hvor du har ditt abonnement da? Da jeg spurte om hvor hun har fått tak i mitt telefonnummer så la hun rett og slett bare på røret!! Det er lov å prøve seg på en spansk en, men jeg ville heller aldri ha opprettet kundeforhold til et firma som benytter seg av salgsmetoder all den tid slik telefonsalg faktisk er ulovlig.
Hei Pål, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS