Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av dette firmaet i dag. Vedkommende sa at hun ringte på bakgrunn av mitt abonnement hos Telia. Jeg har aldri vært kunde av Telia sa jeg. Åh, kanskje du er kunde av Onecall? Nei. Kan jeg spørre hvor du har ditt abonnement da? Da jeg spurte om hvor hun har fått tak i mitt telefonnummer så la hun rett og slett bare på røret!! Det er lov å prøve seg på en spansk en, men jeg ville heller aldri ha opprettet kundeforhold til et firma som benytter seg av salgsmetoder all den tid slik telefonsalg faktisk er ulovlig.
Hei Pål, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Rask og positiv opplevelse for refusjon av bindingsavtale m Telenor. 3000 kr refunderes som fratrekk ved framtidige faktura til kr 3000 er tilbakebetalt. Opprørt kunde ble blid igjen!
Hei Bjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det at du er fornøyd, gjør oss fornøyd 😊 Ikke nøl med å ta kontakt igjen, dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Hilsen Emilie, Unifon AS
Ble oppringt av en selger som ville tilby meg et mobilabonnement til kun 299 per mnd med 12 GB inkludert. Jeg spesifiserte at jeg ikke var interessert i bindingstid eller oppsigelsestid. Fikk til svar fra selger at det var ingen bindingstid eller oppsigelsestid. Det ble ikke informert om alle tilleggsgebyrer. Jeg fikk da tilsendt en sms der jeg skulle svare ja for å bekrefte abonnementet. Da jeg ville avslutte abonnementet var det plutselig 4 mnd oppsigelsestid. Dette fremstår etter min oppfatning som lureri.
Hei Espen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Jeg er fornøyd med dette abonnementet og Kundeservice, siden vi har byttet til den. Men det er noen ting som jeg er merket. Angående appen: jeg også fornøyd, men hadde ønsket om det hadde mulighet gjenkjenne bedre personen som ringer om de eksisterer på gule side eller noe. Enn å bare se nr, skaper usikkerhet om det er der er kunde eller svar undersøkelser som ringer. Det funker noen ganger, men ikke meste av tlf nr. selv om jeg vet de har ikke blokkert mulighet å søke opp personen. Angående dekning: Det forsvinner eller har vanskeligheter hvis man er i byen eller i transport. Selv om man ikke kjører under en tunnel. For eks. En svær kjøping butikk med flere etasjer. Skjer ikke ofte men plagsomt når det skjer.
Hei Ahmed, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] vedrørende spørsmål om app og dekning, slik at vi får undersøkt saken ytterligere. Hilsen Emilie, Unifon AS
Skyhøye gebyr på 750 kr ved forsinket betaling, og sier plutselig når jeg ringer for å klage at de har satt oss som familie opp på bedriftsabonnement!! det ble ikke informert om i salgssamtalen. De har også oppgitt priser ekskl mva, når fakturaen kommer er den høyere enn vårt tidligere abonnement!
Hei Merete, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Unifon påstår at de har kvittet seg med selgere som utgir seg for å være fra Telenor, allikevel er det nøyaktig hva jeg ble utsatt for. Ettersom Telenor ofte har ringt med gode tilbud gikk jeg i fellen og ble lurt. Da det i tillegg var et abonnement som skulle stå på firmaet mitt er jeg helt uten forbruker-rettigheter. Det kostet meg over 7500;- kroner for 2 abonnement å komme ut av avtalen og bli kvitt dette telefonselskapet. Det er for meg uaktuelt å være kunde i et selskap som er så til de grader uetisk, selv for en bindingstid på 24 måneder. Jeg opplever å være lurt og svindlet på det groveste og har fått meg en dyrekjøpt lekse, bokstavelig talt.
Hei Annika, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Er ny kunde nå etter å ha vært kunde for noen år siden og var egentlig fornøyd da, men ble lurt til å flytte.
Hei Asbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder, og det varmer at du kom tilbake til oss. Hilsen Emilie Unifon AS