Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tv bilde fryser og har gjort dette i over ett år. Har kontaktet dem utallige ganger og de klarer ikke fikse det. Nå er det nok og bytter leverandør.
Elendig kundeservice. Mye tekniske feil gjentagene, med to måneders perioder; fryste bilder, hengende bilder, lyd forsvinner på forskjellige kanaler. Løsning fra altibox; skru av og vent i 1 minutt. Er ikke godt nok, dårlig info om produkter- endring og er dyrt ift det elendige tilbudet. Dårlig avtale med Tv2, hvor en blir mer avhengig av "pakker" enn å plukke etter eget behov.
Har stadig dårlig internettforbindelse og ramler ut av nettet til stadighet.
Jeg er ganske fornøyd med Altiboks med stabilt og raskt nett men har hatt problemer med min Modell A dekoder og en feilkode P 204 i over 6 mnd. Synes burde fått mye mer enn 3 mnd gratis tv og nett,der var jeg mer fornøyd med Allente men forblir hos Altiboks da jeg betaler minimum via borettslaget jeg har avtalen med.
Hva betaler vi for når de beste programmene går på betal-tv. Resten er jo bare stort sett bare reklame, repriser og gamle slitte filmer og serier.
Har haft Altibox i 2 år nu och är mycket nöjd med företaget. Fick ett fel igår som fryste bilden, tog kontakt med servicen som fixade problemet på ett mycket bra och snabbt sätt. Jag har bara positiva erfarenheter av detta företag.
Budte dere ikke tilbakekalle den nye dekoderen ? Produktet er svært dårlig og vi budte ikke betale full pris for dette. Antar at forbrukerombudet tar kontakt om saken.Har vært kunde i mange år uten noen større problemer. Kundeservice helt topp. Så en dag streiket dekoder. Fikk ny etter få dager. Da startet alle problemene, bilde fryser, lyd blir borte. Så blir skjermen svart, dekoder starter på nytt igjen og igjen. Så har vi problemet med spoling og program sat på pause. Før gikk det sømløst nå hopper fremover helt uten kontroll. Program satt på pause, det gikk noe minutter og vi skulle forsette å se programmet, ble igjen skuffet for ente gang, bilde helt frosset, ikke mulig å spole frem eller tilbake. Vi har fått beskjed fra Altibox at vi må ringe med en gang når problemene inntreffer. De fleste på service er hyggelige folk. Dette er bare en del av problemene siden vi fikk den nye dekoderen. Altibox er ikke tjent med et så dårlig produkt. FIKS DETTE OMGÅENDE ELLERS MISTER DERE MANGE KUNDER