Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk mye problem da jeg startet med. Dekoder og tilkobling var ikke i orden før det var gått 10 dager. Fakturerte flere dekoder enn jeg hadde fått. Satt på bindningstid i 12 måneder når de sa i telefonen og på bestillingsbekreftelse at det ikke var noe bindingstid. Ikke bare 12 måneder de satt på, de satt på 14 måneder. Har nå sagt opp i 6 måneder i forveien. Elendig kundebehandling, høy pris og det verste var juks og lureri!!!
Etter at altibox gikk over til huawei tv bokser med kombinert fjernkontroll fra samme leverandør, så syns jeg kvaliteten deres har gått til elendige bunnivåer. Nå har jeg hatt mer problemer med fjernkontrollene til huawei på 1 måned, enn jeg hadde på 12 år med motorola sine altibox løsninger. Så da blir det å gå tilbake til logitech fjernkontroller, da huawei/altibox sin fjernkontroller er simple i byggkvalitet, lagger, plastikknappene blir innklemt og kvalitetsfølelsene er generelt elendig. At de også la om til poengsystem i stedet for pris pr kanalpakker, for å forvirre kundene enda mer gjør ikke ting bedre. Føler aldri vi har fått mindre for pengene enn det vi gjør nå. Ekstremt misfornøyd og teller på knapper om altibox som leverandør skal skiftes ut innen kort tid. Her må det kraftig skjerpings til for at kunder skal kunne ta dere seriøst lenger.
Veldig fornøyd med Altibox da jeg hadde det, men fryktelig mye problemer da jeg skulle si opp. Fikk regninger flere måneder etter at abonnementet var avsluttet, og purringer på disse selvom jeg gjentatte ganger hadde vært i kontakt med kundeservice og de bedyret at disse var slettet. I tillegg begynte de plutselig å sende meg regninger på en adresse hvor jeg ikke har bodd på mange år, og hadde ingen god forklaring på hvorfor. Etter så mye rot velger jeg aldri Altibox igjen. Har Telenor nå, og fornøyd med pris og utvalg. Her er det endel billigere enn Altibox.
Til tider ustabil hastighet, get skylder som normalt alltid på mitt utstyr, men etter mye feilsøking er det alltid hjemmesentralen som feilen ligger på. Kundebehandlere er programmert til å skylde på kunden før de faktisk innser at feilen ligger på dems utstyr. Etterpå skal dem ha deg til å bekrefte skriftlig om at du eventuelt godtar å ta regningen hvis feilen ligger på ditt utstyr når teknikeren kommer på besøk.
Hvis de tilbyr opp til 6 måneder gratis tjeneste så kan det få konsekvenser senere. Jeg måte betale alt tilbake igjen. De nekter på alt. Så dårlig kundebehandling.
Har hatt Altibox Fiber i snart 15 år, og det har aldri vært noe tull eller nedetid. TV-portalen har vært under konstant utvikling, og dagens portal er brukervennlig, og dekker mine behov.
Dårlig internett, svinger veldig i kvalitet. Har hatt dialog med kundesenter. De skylder på forstyrrelser rundt ruter. Meget lite forståelig, og liten hjelp å få