Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Support har tilsynelatende ingen teknisk innsikt og har åpenbart dårlig kunnskap om feilsøking på eget utstyr. Samme lave nivå er det dessverre på innsatsvilje hos support. Veldig, veldig frustrerende. Det er nok enklere å skifte leverandør enn å løse problemer hos Altibox. Virker i tillwg umulig å få Altibox fjernkontroll til å styre volum på tilkoplet lydsystem / reciever. Litt grunnleggende teknisk kunnskap hos support hadde vært en god start Altibox!
Signaler er ustabile. IKKE BRA. Kommer ikke til å anbefale dette til noen i min bekjentskapskrets
Tv bilde fryser og har gjort dette i over ett år. Har kontaktet dem utallige ganger og de klarer ikke fikse det. Nå er det nok og bytter leverandør.
Elendig kundeservice. Mye tekniske feil gjentagene, med to måneders perioder; fryste bilder, hengende bilder, lyd forsvinner på forskjellige kanaler. Løsning fra altibox; skru av og vent i 1 minutt. Er ikke godt nok, dårlig info om produkter- endring og er dyrt ift det elendige tilbudet. Dårlig avtale med Tv2, hvor en blir mer avhengig av "pakker" enn å plukke etter eget behov.
Har stadig dårlig internettforbindelse og ramler ut av nettet til stadighet.
Jeg er ganske fornøyd med Altiboks med stabilt og raskt nett men har hatt problemer med min Modell A dekoder og en feilkode P 204 i over 6 mnd. Synes burde fått mye mer enn 3 mnd gratis tv og nett,der var jeg mer fornøyd med Allente men forblir hos Altiboks da jeg betaler minimum via borettslaget jeg har avtalen med.
Hva betaler vi for når de beste programmene går på betal-tv. Resten er jo bare stort sett bare reklame, repriser og gamle slitte filmer og serier.