Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har fått tilsendt ny dekoder nå og lovet godt i 3 dager. Nå prøver vi å si opp dette abonnement. Ikke fornøyd med produktet
Vi har hatt problemer hele tiden, koblet 1 januar. Når vi skifter kanal fryser den bildet - vi må dra ut strømmen og sette på igjen - DETTE SKJER FLERE GANGER PR DAG! Vi kan ikke restarte et program - får et fryst bilde før den til slutt kommer med feilmelding om at vi må slå av/på. DETTE HJELPER IKKE EN DRITT- samme skjer på neste forsøk! Kontaktet kundeservice i midten av januar. De sa at dette var et kjent problem med de nye boksene men de jobbet med en oppdatering. Nå begynner vi å bli lei - og man kommer jo ikke igjennom på chatten...
Raskt og stabilt nett/tv som jeg anbefaler på det varmeste. Prøvd et par andre.Kan ikke måle seg mot Altibox.
Lite hjelp å få når en stiller spørsmål. Får ikke ha NRK kanaler uten å betale min 18000kr i året. Man må ha data for å få tv kanaler. Tragisk.
Boksen henger seg stadig opp og må restartes, menyen er fryktelig rotete, og jeg har til dags dato ikke fått til å bruke mikrofonen ved søk. Internettet er også nokså ustabilt.
Hatt altibox i flere år. Så å si aldri nedetid og nye altibox TV bokser fra Huawei fungerer perfekt.
Altibox har elendig kundeservice/ brukerstøtte og er omtrent umulig å få tak i. Chat fungerer også dårlig. Når min mor trengte hjelp tidligere da hun hadde canal digital var det aldri problemer. De var alltid tilgjengelig. Snakk om service! Til Telenor overtok … da sank servicen betraktelig og førte til bytte til altibox. Hvorfor skal det være så vanskelig å få god service i dagens samfunn?