Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig nett. Tv2 er borte. Det startet med at graverne gjorde en dårlig jobb. Nå må vi fjerne grusen de la på der det var gress, legge på ny jord og så gress på nytt. Nettet er dårlig tv og gidder vi ikke prøve mer.
Bra dekoder. Oversiktlig kundeportal - lett å gjøre endringer selv. Om man lurer på noe er det lett å få kontakt med kundeservice.
Når dere ikke på telefon etter uendelig venting. Ønsker kun å endre kanaler og avklare problemene med TV 2. Ble påtvunget Altibox ved at Vann og Avløps laget la inn deres fibernett i forbindelse med Vann og Avløp til 10 hus.
Her blir alle lurt. Meget dårlig kvalitet på altibox. Den stopper til stadighet. Det går ikke å stoppe, spole eller starte fra begynnelsen på et program/film.
Er fornøyd med dekoder og kunde service i sandefjord
Bra servise fra lokal leverandør i Ålesund. Internett og TV fungerer utmerket. Akkurat slik det skal være. Hadde Tafjord og Get før, og det var en stusselig opplevelse.
Jo mer avansert tjenesten er blitt, jo dårligere er den blitt. Dette er åpenbart for avansert for teknologi for Altibox. Etter en oppdatering er feilmeldingene blitt svært hyppige. Jeg har kontaktet Altibox mange ganger, men har ikke ofte en hel dag å sette av til å vente på svar eller låse min tid til å bli ringt opp. Har ikke tall for alle ganger jeg har løpt opp og ned mellom etasjene for å slå av og på dekodere og hjelpe Altibox med feilsøking. Feilmeldingene jeg melder kaller de for kritiske feil og skal rettes så fort som mulig. 3/4 år er tydeligvis fort. Dessuten hjelp det ikke. Fikk etterhvert nytt system med google-tv. Da brøt helvete løs. Jeg beregner nå 5 minutter for å starte tjenestene. Teksting mangler, kastes ut av kanal jeg ser på, spoling funker av og til, regn med restaurering også under seing av program, settes helt uforvarende over til strømmetjester osv osv. Har 8 sider med feilmeldinger nedskrevet på bare 4 måneder, og da har jeg forsøkt å unngå utfordringer jeg vet vil feile. Det er overhodet ikke samsvar mellom pris og tjenester. For meg er dette heller å regne som svindel. En hyggelig kommentar til slutt: De som tar i mot mine henvendelser er virkelig greie og forsøker å løse alt på beste måte. Bare synd de er alt for få.