Altibox TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Da Altibox nekter å forhandle med tv2, så er 600.000 abonnenter avskåret fra å se riksdekkende sendinger. Altibox bryr seg ikke om kundene da de er eid av et strømselskap og kan gjøre hva de vil.
Du får langt fra hva du betaler for. Til og med kablet tv lagger på ett 500/500 abn. Hos kunde service får du bare arrogante jyplinger med standard svar om hva du som kunde forplikter deg til å overholde. Ligg unna og spar deg for masse bryderi!!
Har flyttet,sa opp mitt abonnement i juli,ble ikke registrert,da satte en rådgiver, oppsigelse dato til 1.8,da må jeg betale en mnd.ekstra .prøvd i dagevis å få kontakt på chat og telefon
Forslag om å endre navnet til aldri - i - boks. Ingenting som fungerer. Apper som henger. Boksen som slår sev av og på, av og på.... i evig tit. Omfattende bruk at utmattelses strategi istedenfor kundeservis.
Er meget godt fornøyd med den nye Tv tjenesten og model A TV boksen til Altibox
Vært i ny runde med kundeservice hos altibox, like irriternde som vanlig å få de samme svarene, ny dekoder eller ny fjenkontroll, ny oppdatering, tilbakestilling av dekoder, når begynner altibox å ta inn over seg at den nye dekodere er r*va, den lever sitt eget liv her hos oss...frustrasjonen, den er stor, ikke bare over altibox, men kunderservicen i sin helhet.
Eg va i ein samtale me ei ifjord der hun sa hu ormer alt! Betaler ennå men virker ikke ønsker ikke ha altibox mvh Kåre H! Suns eg konne fått tebake betalt vertfall når det isje virke si den datoen eg snakka me hu dama