Altibox TV opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bare masse problemer. Og får heller ikke det man betaler for. Klager man setter de linja opp til det man skal ha,også dettwr den ned til halve igjen bare noen dager senere
Meget dårlig tv dekoder (model A). Starter opp tregere og tregere mens den skifter mellom kanalene/streamer apper (netfix/tv2 play...) helt av seg selv. Skifter til hoved meny selv midt tv sendinger (f.eks nrk nyhet) Alt for mange barnesykdommer med denne android TV boksen
Jeg meldte inn at fiberkabel til vårt hus lå åpent etter gravearbeider i en bekk på kommunens eiendom for ca 3-4 uker siden. Jeg ba om at denne skulle graves ned før vinteren og telen kom. Fikk til svar at det skulle tas snarlig da Eidsiva visste om det. Kabelen ligger fortsatt åpent og nå har telen og vinteren kommet. Jeg håper instendig at dette ordnes asap da jeg nødig vil miste tv og bredbånd pga dette. Gjelder (Anonym) på Gjøvik
Jeg er kjempefornøyd med hastigheten, utvalget, og alt fungerer bra. Men synest detner litt dyrt
Kjøpte den nye dekoderen til Altibox for jeg håpte det skulle være en morsom oppgradering for en som liker tekniske duppedingser. Angrer som en hund, savner den gamle dekoderen, har den heldigvis på soverommet. Styr unna!!!!
Ikke en kveld uten feilkode og tungvint Ikke mulig å hoppe til for eksempel 45 minutter inn i et opptak.
Må restarte dekoder ofte pga manglende lyd på enkelte kanaler, låsninger/heng, manglende tilgang m.m. Veldig hyggelig kundeservicepå tlf.