Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hva skal jeg med 3 gratis filmer, når jeg har mistet 13 kanaler? Andre får flere goder, enn parabolkunder.
Teknologien er bra, kanalene middels, elendig nå etter de mistet 13 kanaler, sagt opp i dag!
Mista mange kaneler, Telenor kan ikke fjernsyn. Fulgte med på en serie på Tv Norge som jeg nu har mista
Ringer du så må du ha god tid, når du får snakke med en kan du faktisk treffe en som ikke aner hva han - hun prater om. Jeg vurderer og si opp mitt abonnement. Dette er min opplevelse av Canal Digital. Desverre.
Har forsøkt Viasat men Canal Digital er absolutt best!
Hadde familie pakke og skulle prøve filmpakke ei stund. når jeg gikk tilbake til familie pakke måtte jeg ha norgespakke i tillegg og dermed dobbel pris. Alle filmkanaler er forsvunnet i familiepakke Hallmark-silver-filmkanalen +++ og nå er de kanalene jeg ser mest på også forsvunnet. Filmpakken har elendig tilbud og masse repriser. Jeg tror canal digital går konkurs. Jeg har brukt de siden 80 tallet.
forlanger pris reduksjon da vi mistet 13 kanaler
Bra kundeservice, men dårlig kanalvalgmuligheter og ulogisk oppsett på dekoder.
Har stort sett bare gode ting å si om CD. Den "krangelen " de har nå med Discovery har de for å ikke påføre oss forbrukere enda høyere pris. Discovery må dekke inn kostnadene de har fått med å betale alt for høy pris for masse forskjellig sport.
Har vært kunde hos cd i 15 år har vært stortsett fornøyd og kommer til å være kunde ennå lenger
Her må man betale for 2 mnd leie selv om man sier opp på dagen, det er frekt, og hører ikke hjemme noe steder. Jeg oppfordrer alle digitalkunder til å boikotte Canal Digital, TV-kanalene burde stenges med en gang en sier opp. Uten tillegg i prisen, for når du ikke betaler faktura, da går det fort å stenge kanalene, sier du opp, går det 2 mnd, frekt. For ikke å snakke om kundeseciven, den er meget dårlig, og det går sent. Nei, ALLE NORDMENN, bytt leverandør. En gang for alle.
Dårlige radio kanaler. Altfor lite å velge i musikk kanaler.
Lite hjelpsom å ufordraglige kundekonsulenter dem bør endre seg mener jeg fullstendig
Er kjempefornøyd med Canal Digital. God service. Og dyktige medarbeidere.
Dårlig service å må betale så mye for å ringe dere, og dårlig av dere og ikke få tilbud på refusjon av prisen når kanaler blir svarte pga. konflikt
Gode kanaler, passer de fleste. Synd det som skjer i disse dager, men løser seg sikkert.