Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Burde kansje ha hat norske folk til kunde innringing. Skjønner ikke va kunden mener i mange tilfeller. Men ellers veldig bra. Vert kunde hos dere nå i over 20 år. Fornøyd jeg da.
Jeg er stum av skuffelse. CD/ telenor setter sin arroganse på kartet for endte gang, abonnementet er oppsagt.
Meget fornøy med pris, og effektiv kundebehandling.
Bra produkt, gode dekodere. Bra strømmetjeneste, liker wimp, men det er en elendig kundeservice.
Lang ventetid og en treffer en som ikke vet hva de snakker om.
Kundeservice er veldig dårlig og dyrt å ring. Det tar tid de tar telefonen.
Syns dem er helt grei. Bra kundebehandlig greit og få tak i den via chat i steden for og ringe. At dem blir slakta under forhandlinger med tvn er sånn som hender under forhandlinger, kan vel kalle det som ei lønnsforhandling som går i streik vist dem ikke får viljen sin. Men det ordne seg ska man se.
Litt for mye reprise sendinger, og noen kanaler kan godt byttes ut!
Det verste er hvis eg må ringe, da går det evigheter før jeg kommer gjennom, trykk ditt og datt, fryktelig irriterende!! Servicen eg får er god..
Sitter her med norgespakken som ikke inneholder mange kanaler i utgangspunkter så når jeg mister kanaler på grunn av uenigheter er det ikke mange kanaler igjen i norgespakken.
Ikke første gangen det skjer hos canal digital, skjedde med tv 2 zebra og, og elendig film valg de har. Piss kanal.
Reint for dyrt, betale så mye for rein skitt er helt på jorde
Sa opp abbonemanget grunnet overgang til Altibox. Sa opp over 2 måneder før nytt abbonement tredde i kraft og fiber ble koblet opp og rå fart på internett + de kanale vi ønsket oss. Men ut på sommeren begynte jeg å motta regninger igjen. Tok kontakt på chat men de påsto at abb var "froset" og igjenopptatt noe jeg ikke forstod. Jeg fikk beskjed om og ringe et dyrt telefon-nr for å se om de kunne ordne det noe jeg foklarte jeg ikke var villig til. Jeg mente jeg hadde kontakt med CD der og at han kunne videreføre beskjed om at de hadde tullet. Men der var det mørt- ikke interesse for noe slags kundebehandling. Jeg prøvde å forklare at det kunne være mulighet for at jeg en annen gang kunne få behov for tjenesten de leverte, men det var fortsatt like mørkt. Slik jeg ser det nå etter den behandling de har gitt, vil jeg heller finne frem movieboxen fra boden en å bruke CD igjen. De er for meg det absolutte sistevalg. For dere som ikke ønsker problemer - Hold avstand.
Godt: Bra kanaler å bildekvalitet. Dårlig: Konflikten i dag, prisen pr.nå uten de 13 kanalene og ventetiden for telefonkontakt med firmaet.
Ved anskaffelse av satelitt-TV (Parabol) fant vi at CD hadde beste tilbudet.
Fornøyd med Canal Digital. Synd vi mista tvN, max å de andre kanalan, men de kommer vel tilbake.