Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ansatt ringte en dag det passet dårlig å høre på tilbud og evt inngå abonnement. Avtalte at han skulle ringe tilbake dagen etter. Det skjedde ikke. Når jeg fikk telefon 3 dager senere var forklaringen at han hadde ringt men jeg ikke hadde svart. Det stemmer ikke da jeg ikke hadde tapt anrop eller mottok oppringing - liker ikke dårlig service som bortforklares med usannheter Leter videre etter seriøs tilbyder av TV
Vanskelig å si opp. Har gjort det tre ganger nå. Husk å få skriftlig bekreftelse, ellers bare fortsetter de å sende regninger.
Det motsatte av utmerket. Utrolig dårlig informasjon fra deres selskap. Skulle være straffbart å ikke informere bedre om tilleggsavgifter. Fy og fy.
Absolutt alt var dårlig. Elendig kundeservice som aldri tok telefonen, fikk feil kanaler, feil i prising (endte opp med å betale mer enn jeg band meg til), feil fakturering (de fortsatte å fakturer etter at oppsigelsesperioden var ute), etc. Brukte 5 - 10 timer på masse oppfølging til og med når jeg skulle si opp abonnementet. Anbefaler alle å holde seg unna denne tv leverandøren
Har hatt TV Parabol-abonnement med Viaplay inkludert fra Allente i mange år. Har aldri hatt noen utfall eller feil på utstyr eller signaler i det hele tatt. Men prisene på abonnementet blir stadig justert opp og interessante kanaler fjernes til fordel for andre uinteressante kanaler. Savner mer informasjon per epost om endring i abonnementet og ønsker mer fokus på lineær-tv gjennom Parabol. Ellers er prisen på mitt abonnement OK, foreløpig.
Dårlige produkter, både kvalitet på sendinger og "ny" tuner. Kundebehandling er ikke eksisterende og når du kommer i kontakt med dem må de finde en annen som kan hjelpe for så bare å legge på.
Alt funker på 4 enheter og med både TV Film Serier og Sport er jeg meget fornøyd også oriden da Strim tar for mye