Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Da jeg først ble kontakta av Allente ble jeg forsikra om at de to ukene med prøvetid var fullstendig uforpliktende og at jeg når som helst i løpet av de to ukene kunne si opp. Det tok meg tre tungvinte forsøk, to skriftlige med chatbot og ett på telefon, før jeg fikk en endelig bekreftelse på at abonnementet var oppsagt og at jeg ikke ville bli fakturert. Til tross for dette mottok jeg faktura et par uker seinere. Jeg måtte på nytt bale meg gjennom min side og chatboter for å få kontakt med noen som kunne bekrefte at fakturaen var slettet. Allente har tydeligvis valgt en "jerngrep-strategi" for å holde på kundene sine, men ser ikke ut til å forstå hvilken harme dette skaper blant for dem som velger å si opp (og dermed sannsynligvis aldri komme tilbake).
Bakgårdsfirma med slett kundebehandling, lang ventetid, ingen hjelp ved problemer, ingen svar ved hendelser på epost og om du ringer, så får du ikke svar på lenge. Elendig!!
Har ikke kjøpt tjenester fra dette firma men de sender faktura og inkassosaker flere ganger. Styr unna søppel.
Løgn er tydeligvis akseptert blant kundebehandlere/selgere hos Allente. Anbefaler p gjøre eget opptak av samtaler da deres opptak «forsvinner» på mystisk vis når de blir satt til veggs. Hårreisende dårlig kundenehandling!!!! Det blir løyet om hva abonnement leverer og hvordan dekoder fungerer. Blir aldri kunde der igjen
Skulle si opp abonnement i frysperioden som er til mars 2023. Det går ikke da må abonnement åpnes igjen å det må betales i oppsigelsestiden. Kjedelig det da når parabol står på plass jeg ikke lenger eier.
Har hatt 2 ulike oneplacedekodere. Begge har hatt noenlunde samme problem. Når en ser på et program, kan dekoderen iblant kutte ut for å starte seg på nytt. Mange opptak blir mislykket. Vet ikke hvorfor. Enkelte opptak blir også hakkete. I dag oppdaget jeg plutselig at de fleste program jeg hadde på harddisken, var rett og slett borte. Kan ikke si jeg har gjort noe forsøk på å slette annet enn enkeltprogrammer. Håpet den nyeste dekoderen deres er mer stabil! Med hilsen Dagfinn H. Kunde i mange år, tross alt.
Hold dere langt unna. Mye lettere å ha alt separat. Allente snakker for dårlig med de andre selskapene. Problemer med å aktivere om du har vært kunde hos f.eks HBO tidligere