Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Løgn er tydeligvis akseptert blant kundebehandlere/selgere hos Allente. Anbefaler p gjøre eget opptak av samtaler da deres opptak «forsvinner» på mystisk vis når de blir satt til veggs. Hårreisende dårlig kundenehandling!!!! Det blir løyet om hva abonnement leverer og hvordan dekoder fungerer. Blir aldri kunde der igjen
Skulle si opp abonnement i frysperioden som er til mars 2023. Det går ikke da må abonnement åpnes igjen å det må betales i oppsigelsestiden. Kjedelig det da når parabol står på plass jeg ikke lenger eier.
Har hatt 2 ulike oneplacedekodere. Begge har hatt noenlunde samme problem. Når en ser på et program, kan dekoderen iblant kutte ut for å starte seg på nytt. Mange opptak blir mislykket. Vet ikke hvorfor. Enkelte opptak blir også hakkete. I dag oppdaget jeg plutselig at de fleste program jeg hadde på harddisken, var rett og slett borte. Kan ikke si jeg har gjort noe forsøk på å slette annet enn enkeltprogrammer. Håpet den nyeste dekoderen deres er mer stabil! Med hilsen Dagfinn H. Kunde i mange år, tross alt.
Hold dere langt unna. Mye lettere å ha alt separat. Allente snakker for dårlig med de andre selskapene. Problemer med å aktivere om du har vært kunde hos f.eks HBO tidligere
Helt horribelt. Dem trakk meg over 4200 som ikke skulle trekkes. Jeg må vente 2 uker på å få det tilbake. Kjeltingstreker. Det er mine penger dem sitter på. En dame Jeg prata med på fredag sa de skulle nok være inne fredag i ogmed det ble "ordna " tirsdag 24 januar. .hvem av dere lyver tru. Ps strømregninga mi hadde forfall forrige uke. Ikke fått betalt.
Det kreves at jeg oppgir ett kundenummer før jeg er blitt kunde. Men kanskje like greit.
Flyttet inn i ny leilighet i august 2022. Ble dermed oppringt av allente pga flytting, og nye tilbydere av tv kanaler. Jeg sa jeg så lite på tv, og lurte på det billigste de hadde. Fikk da en pris på rundt 300kr mnd, og 6mnd gratis noe som hørtes veldig bra ut. I desember fikk jeg regning på 579kr. Ringte de og sa at mine 6mnd ikke var ferdig. Fikk da til svar at de tok betalt på forskudd. Fikk ihvertfall utsatt betalingen med en mnd, som faktisk ble 6mnd og ikke 5. Så fikk jeg enda en regning på over 600kr. Ringte kundeservice igjen, og fikk beskjed at saken var sendt til noen høyere opp i systemet. Dette har nå pågått i to mnd, med en tlf i uka. Har nå fått beskjed at jeg må betale 600kr mnd, til saken er løst. Så 300kr mnd ble dobblet uten at jeg fikk noe å si i saken. Dette blir nå tatt videre til forbrukerrådet, for dette er jo kjeltring pakk så det holder. ALDRI mer allente.