Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ekstremt dårlig service, men dette er ledelsen i organisasjonen som ikke legger til rette for at kundebehandlere svarer ut eller forstår spørsmål til kundene. Det ender opp med stor frustrasjonen for både kunde og kundebehandlere. Fortjener ikke 1 stjerne engang for det er mer mot null stjerner.
Ble lurt til å kjøpe oneplace dekoder siden den andre slutter å virke i mai 22. Fikk tilsendt oneplace dekoderen og etter en stund fungerte den ikke mer og skulle da sende den tilbake, men fikk beskjed om at dem sender noen til å sjekke dekoderen. Byttet til den gamle og har den fremdeles. Har ikke hørt fra noen reparatør. Nu betaler jeg for noe som ikke er i funksjon. Oneplace dekoderen er elendig.
Dette er noe det verste som finnes av firma. Kjempe vanskelig å få få kontakt, når man endelig fikk kontakt ble du satt til pausemusikk som er helt forferdelig. Fra kl 10.30 til 19.00 før jeg endelig fikk sagt opp mitt abonnement. Det var slik at jeg truet med å gå til avisen med dette. Dette er et firma man i aller høyeste grad må styre unna. Tidligere Canal Digital har blitt totalt ødelagt . STYR UNNA ALLENTE
Kundeservice er er totalt fraværende. Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden.
Dette firmaet var helt elendig fra første dag. Ingenting fungerer, og når man sier opp etter kort tid fordi man ikke får det man skulle hatt, så skal de ha mye mer betalt enn avtalen var. En faktura ble ved uhell betalt dobbelt. Allente sier på mail at beløpet er blitt kreditert meg, men det stemmer ikke. Og når oppsigelsesavdelingen tar kontakt og lover å se på saken og ringe tilbake..... ja da hører man ikke mer!
Skulle videreføre mitt abb. og ringte Allente 2. mai. Etter LANG ventetid traff jeg en svenske med hjemmekontor på Kreta. Fikk OK pris, som jeg ville ha skriftlig bekreftelse på. Men nei, kunne ikke få det! 8. mai sendte jeg epost til kundeservice og ville ha en skriftlig detaljert ordrebekreftelse på den muntlige avtalen. Flere eposter frem og tilbake, men ingen hjalp meg. Her opplevde jeg kun, fra alle involverte, ansvarsfraskrivelse! I dag ringte jeg, tastet meg frem til abb.avd. og de skulle ringe tilbake. Etter ca. en halv time skjedde så, men fra kundeservice. Oi sann, da måtte vedkommende sette meg over til abb.avd. Etter eksakt en times venting var plutselig samme person på kundeservicen tilbake på linja. Vedkommende satte meg igjen over til abb.avd. og etter nok en halvtimes tid fikk jeg kontakt på riktig avd. Her var det faktisk en som hjalp meg, og etter å ha informert vedkommende om hva jeg hadde opplevd i forhold til Allente siden 2. mai, fikk jeg av ham et knalltilbud. Dette ble så umiddelbart oversendt meg via epost, skriftlig altså, og så akseptert av meg. Allente kundeservice og telefontid, langt under bunn i bøtta! Vedkommende jeg traff på abb.avd. reddet derimot dagen min.
Tidligere Viasat kunde i flere år med overgang til Allente.Alle signaler forsvant og beskjed ble ikke gitt på forhånd om paraboljustering.Henvendelse til kundeservice virker veldig uprofesjonelt og blir sendt fra avdeling til avdelingen med masse ventetid.Har foreløpig fryst abonnement i påvente av avklaring. De lurte meg på 12 mndr binding til noe som ikke virker.Blir spennende å se hva det innebærer ved evt.oppsigelse.