Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Må ha den forbanna mobil appen, har ingen app på samsung tv, eller apple tv... Dette er for dårlig for denne prisen,...
Umulig å komme i kontakt via tlf eller få svar på chat, for og få hjelp. En forferdelig musikk i øret ved venting og en lurer på om det egentlig er noen kundebehandlere der, eller chat i andre enden. Styr unna!!!!
Fikk tilbud om å prøve en mnd med flere kanaler standar abb. Pris kr 289. Får tilsendt regning på kr 1276.60 Prøver å ringe, kommer ikke igjennom, må ty til chat, etter ca 20 min får jeg svar men bare rot og tull og ingen forklaring på hvorfor jeg får denne regningen. Må bare prøve å få avsluttet Allente.
Helt utrolig dårlig kundeservice, egen tlf for oppsigelse som aldri blir tatt..
Canal Digital hadde absolut ikke god, men levelig kundeservice. Nå som selskapet er blitt Allente opplever jeg Kundeservicen som helt fraværende og forferdelig... 👎😡 Jeg kommer til å hoppe av så fort bindingen på mitt abonnement er over.
Umulig å få kontakt på telefon,styr unna dette selskapet.Den dagen de kan gi samme service som eg hadde når det het Viasat så hadde eg blitt fornøyd,men det skjer ikke
Oneplace er forferdelig treg og tungvint å bruke. Alle slags omveier for å komme til en funksjon. Alt for få direkte knapper på fjernkontrollen. Umulig å lage egne kanallister, og etter å ha redigert kanallisten kan man ikke gi kanalene nytt nummer i samsvar med den nye plasseringen. Kan heller ikke slette helt uaktuelle kanaler. Ikke egen radioliste heller. Ved spoling er det lotto hvor du havner. Av og til hopper den 30 sek, av og til 1 min ved nye trykk. Ved å holde inne og spole øker hastigheten etterhvert (helt OK det), men umulig å holde følge med bildet og se hvor langt du er kommet fordi bildet dimmes/blures alt mye og ting ligger over bildet. Sakte film skal visstnok være mulig i opptak, men fungerer i alle fall ikke hos meg. Tv-guide bruker alt for mye plass i bildet slik at bare 5-6 kanaler synes samtidig. For hver kanal er det hovedsaklig bare grått og blått i store felt i stedet for informasjon eller flere kanaler i bildet. Kontaktet "kundeservice" da levert fjernkontroll ikke fungerte som den skulle, Fikk tilsendt ny, men like dårlig funksjon. Kundeservice mente da at jeg trengte en annen type fjernkontroll og sendte denne med beskjed om å ringe de når den var ankommet for å få hjelp med oppkobling. Gjorde dette, men da var beskjeden at den siste tilsendte ikke kunne kobles opp mot Oneplace fordi Oneplace er Blåtann-koblet. Skjønner ikke dette da den likevel har kontakt med dekoderen da noen knapper fungerer (f eks lydjustering) Når har jeg i alle fall tre fjernkontroller!!!