Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Umulig å få kontakt på telefon,styr unna dette selskapet.Den dagen de kan gi samme service som eg hadde når det het Viasat så hadde eg blitt fornøyd,men det skjer ikke
Oneplace er forferdelig treg og tungvint å bruke. Alle slags omveier for å komme til en funksjon. Alt for få direkte knapper på fjernkontrollen. Umulig å lage egne kanallister, og etter å ha redigert kanallisten kan man ikke gi kanalene nytt nummer i samsvar med den nye plasseringen. Kan heller ikke slette helt uaktuelle kanaler. Ikke egen radioliste heller. Ved spoling er det lotto hvor du havner. Av og til hopper den 30 sek, av og til 1 min ved nye trykk. Ved å holde inne og spole øker hastigheten etterhvert (helt OK det), men umulig å holde følge med bildet og se hvor langt du er kommet fordi bildet dimmes/blures alt mye og ting ligger over bildet. Sakte film skal visstnok være mulig i opptak, men fungerer i alle fall ikke hos meg. Tv-guide bruker alt for mye plass i bildet slik at bare 5-6 kanaler synes samtidig. For hver kanal er det hovedsaklig bare grått og blått i store felt i stedet for informasjon eller flere kanaler i bildet. Kontaktet "kundeservice" da levert fjernkontroll ikke fungerte som den skulle, Fikk tilsendt ny, men like dårlig funksjon. Kundeservice mente da at jeg trengte en annen type fjernkontroll og sendte denne med beskjed om å ringe de når den var ankommet for å få hjelp med oppkobling. Gjorde dette, men da var beskjeden at den siste tilsendte ikke kunne kobles opp mot Oneplace fordi Oneplace er Blåtann-koblet. Skjønner ikke dette da den likevel har kontakt med dekoderen da noen knapper fungerer (f eks lydjustering) Når har jeg i alle fall tre fjernkontroller!!!
Har hatt parabol siden 1998. Vært igjennom 5-6-7 forskjellige bokser, alle har fungert. Ingenting er perfekt, heller ikke OnePlace boksen, men den fungerer stort sett fint hver dag. Viktig at parabol er riktig innstilt, det ordner Allente. Boksen fungerer også uten å være tilkoblet Internett, men mye bedre med, med alle tilleggstjenester. Har også alltid hatt bokser med harddisk, flott å kunne gjøre opptak.
Bestilte tv og internett pakke. De klarte ikke å levere internett, så montøren tok med utstyret tilbake, og jeg satt kun igjen med tv. 6 mnd gratis. Har vært faktura hver eneste mnd på internett, leie av antenne til internett, motfakturaer og you name it. Så mye tid i tlf og inkassovarsel, at de å har gitt meg gratis resten av tiden jeg må være kunde, 2 mnd Styr unna sier jeg. Skremmende mye penger de har ønsket inn. At jeg ikke har fått internett har de ikke klart å få med seg. Kjenner blodtrykket stiger bare jeg skriver dette.
Har flatantenne og mister signalene ved litt regnboge snøvær Mottakerboksen er av den siste typen og den klikker nå en gang om dagen ca. Begynner å rulle bildet og klikker innom ut til man tar strømmen og resetter boksen J***ig irriterende.
Her på hytta er det kul umulig å se tv når det blåser ute, regner, lavt skydekke etc. Signalene faller ut hele tiden. Kommer tilbake i 2 sek for så å bli borte igjen. Håpløst . Har dratt ut strømkilden, satt tilbake. Sjekket kabler. I går, da sola var framme, var det mulig å se.
Ekstremt dårlig service, men dette er ledelsen i organisasjonen som ikke legger til rette for at kundebehandlere svarer ut eller forstår spørsmål til kundene. Det ender opp med stor frustrasjonen for både kunde og kundebehandlere. Fortjener ikke 1 stjerne engang for det er mer mot null stjerner.