Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har flatantenne og mister signalene ved litt regnboge snøvær Mottakerboksen er av den siste typen og den klikker nå en gang om dagen ca. Begynner å rulle bildet og klikker innom ut til man tar strømmen og resetter boksen J***ig irriterende.
Her på hytta er det kul umulig å se tv når det blåser ute, regner, lavt skydekke etc. Signalene faller ut hele tiden. Kommer tilbake i 2 sek for så å bli borte igjen. Håpløst . Har dratt ut strømkilden, satt tilbake. Sjekket kabler. I går, da sola var framme, var det mulig å se.
Ekstremt dårlig service, men dette er ledelsen i organisasjonen som ikke legger til rette for at kundebehandlere svarer ut eller forstår spørsmål til kundene. Det ender opp med stor frustrasjonen for både kunde og kundebehandlere. Fortjener ikke 1 stjerne engang for det er mer mot null stjerner.
Ble lurt til å kjøpe oneplace dekoder siden den andre slutter å virke i mai 22. Fikk tilsendt oneplace dekoderen og etter en stund fungerte den ikke mer og skulle da sende den tilbake, men fikk beskjed om at dem sender noen til å sjekke dekoderen. Byttet til den gamle og har den fremdeles. Har ikke hørt fra noen reparatør. Nu betaler jeg for noe som ikke er i funksjon. Oneplace dekoderen er elendig.
Dette er noe det verste som finnes av firma. Kjempe vanskelig å få få kontakt, når man endelig fikk kontakt ble du satt til pausemusikk som er helt forferdelig. Fra kl 10.30 til 19.00 før jeg endelig fikk sagt opp mitt abonnement. Det var slik at jeg truet med å gå til avisen med dette. Dette er et firma man i aller høyeste grad må styre unna. Tidligere Canal Digital har blitt totalt ødelagt . STYR UNNA ALLENTE
Kundeservice er er totalt fraværende. Kommer aldri til å ha noe med dem å gjøre i fremtiden.
Dette firmaet var helt elendig fra første dag. Ingenting fungerer, og når man sier opp etter kort tid fordi man ikke får det man skulle hatt, så skal de ha mye mer betalt enn avtalen var. En faktura ble ved uhell betalt dobbelt. Allente sier på mail at beløpet er blitt kreditert meg, men det stemmer ikke. Og når oppsigelsesavdelingen tar kontakt og lover å se på saken og ringe tilbake..... ja da hører man ikke mer!