Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I dag gir jeg 5 stjerner til Allente for service og forståelse. Raske og serviceminded har de vært hjelpsomme med alt. Takker så mycket mine svenske venner.
Var kunde i Viasat i 15 år. Ingen problemer helt til det ble Allente. Fakturaen steg mye og det er umulig å komme igjennom på tlf. De fortsetter å sende fakturaer.. Har sagt opp, men når jeg ringer kundeservice pga. nye fakturaer blir jeg bare satt videre til et nummer som aldri tas.... :(
Ringte allente i dag ,har hatt dem i mange år og vært ganske fornøyd men denne gangen var dem ikke så villig til og beholde kundene sinne har jeg skjønt .sist gang jeg ringte så ville dem beholde meg siden jeg er så god kunde og vært hos dem i mange år .har klagd veldig lite til dem ang dritt boken siden jeg fikk halv pris på abo . . Men nå har dem vel nok kunder så da svarer dem deg nesten frekt . Men går over til riks tv med bedre abo med 1000 ganger bedre tv box og mye mere kanaler til lavere pris .
Kjøpte en dyr samsung Qled tv i 2017 som har fungert utmerket. har hatt canal digital i alle år og er kjempefornøyd med dem.. Men etter at dem ble Allente har ting begynt og falle fra... Pris har steget betraktelig og nå sluttet canal digital appen og virke p,g,a det skulle komme en ny allente app.... Men den kommer kun til tv som er nyere en 2018??? Dem kunne i det minste beholdt dem gamle appen for de eldre modellene....
Allente er fullstendig useriøse. Har, dessverre, et abonnement hos dem på parbol tv og det ser det ut for kommer til å bestå, for det er helt umulig å få sagt opp avtalen..... Dessverre få alternativer, men dette selskapet bør alle som kan styre laaaangt unna. Skulle gjerne tatt med det som er bra, men finner ingenting på plussiden...
Får meg ble avtalen gjort pga kjøp av klokke .på på power har jo canaldigital fra før og detta blei en dyr skuffelse på et lite avslag .rett og slett en felle man bør unngå.
Useriøst firma, som ikke holder det de lover. Kan ikke kalle det annet enn svindel. Går inn avtale med firmaet og ber han sende en bekreftelse. Bekreftelse kommer aldri. Ringer inn, og får etter masse om og men en bekreftelse, som ikke er på det som var avtalt. Ringer inn flere ganger, og får ikke noen ny bekreftelse, men de sier det er i orden og jeg skal ikke bekymre meg. Da regning kommer, så er det ikke i orden. De har ikke holdt seg til avtalen som blei avtalt.