Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Helt forferdelig nettverk, hadde det i en måned også slutta det å virke, hastigheten gikk under 1 og kundeservice var ikke hjelp i det hele tatt, ALDRI velg dette nettet fordi jeg garanterer deg at hva nå en annet du finner er bedre
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente
Dette er et veldig useriøst selskap med dårlig kundeservic!!! Bare tull med dekoder, ble lovet ny på tlf av en av de mange jeg måtte prate med ang et problem, som ingen klarte å løse( til tross for at de jobber med tekniske support..) plutselig får jeg ikke ny boks da loggen var "borte" fra helgen og de stolt tydeligvis ikke på hva jeg sa...Dette er d verste selskapet jeg har vært borte i
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Mangler mange vesentlig funksjoner. NRK kanalene virker ikke. Har ikke opptaksfunksjon. Vanskelig å betjene meny. Håpløs kundeservice. Styr unna‼️
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Allente er fantastiske. De har fortalt meg at om jeg kritiserer dem så vil de la meg betale for det
Sport er helt håpløst å se på. Høy koding som ikke følger med. Boksen har dårlig funksjonalitet, ikke opptak eller mulighet for å se tidligere programmer.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre produkter. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Letet etter Allente på smart hub til en 3 år gammel Samsung TV uten å finne. Prøvde tilfeldig "Canal Digital" appen som er tilgjengelig i app butikken i Samsung og det virket. Skulle absolutt vært opplysninger om dette på Allente sine sider og Elkjøp når man blir solg abonnement. De opplyser kun at appen finnes på alle Samsung tv'er.
Hei Allente appen er tilgjengelig på Samsung TV produsert mellom 2018-2022. Vi har også app tilgjengelig på andre smart-TV og jobber med å utvide utvalget hvor appen er tilgjengelig. Det er leit at du opplevde informasjonen som manglende, og vi vil gjerne hjelpe deg med å rette opp dette. Med vennlig hilsen, Allente
Kanaler faller stadig. Alle på en gang, eller tv2 sine noen ganger, og nrk sine noen ganger. Kundeservice virker lei av å høre på problemer, og kommer stadig med feile råd, som å skifte kabel, eller parabol øye når det ikke er feilen. Et irriterende selskap å være kunde i.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente