Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Allente er fantastiske. De har fortalt meg at om jeg kritiserer dem så vil de la meg betale for det
Sport er helt håpløst å se på. Høy koding som ikke følger med. Boksen har dårlig funksjonalitet, ikke opptak eller mulighet for å se tidligere programmer.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og våre produkter. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Letet etter Allente på smart hub til en 3 år gammel Samsung TV uten å finne. Prøvde tilfeldig "Canal Digital" appen som er tilgjengelig i app butikken i Samsung og det virket. Skulle absolutt vært opplysninger om dette på Allente sine sider og Elkjøp når man blir solg abonnement. De opplyser kun at appen finnes på alle Samsung tv'er.
Hei Allente appen er tilgjengelig på Samsung TV produsert mellom 2018-2022. Vi har også app tilgjengelig på andre smart-TV og jobber med å utvide utvalget hvor appen er tilgjengelig. Det er leit at du opplevde informasjonen som manglende, og vi vil gjerne hjelpe deg med å rette opp dette. Med vennlig hilsen, Allente
Kanaler faller stadig. Alle på en gang, eller tv2 sine noen ganger, og nrk sine noen ganger. Kundeservice virker lei av å høre på problemer, og kommer stadig med feile råd, som å skifte kabel, eller parabol øye når det ikke er feilen. Et irriterende selskap å være kunde i.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vår kundeservice. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
Har fått TV kanaler fra Allente i to måneder Tidligere Atiboxkunde, men skiftet pga mangel på TV2 avtale. I to måneder med Allente har jeg i hvert fall hatt en rekke driftsavbrudd. Noen kortvarige, andre svart skjerm i mange timer. Skyldes ikke mine to TV'er. Verste opplevelsen var at skjermen gikk i sort fem minutter før avslutningen av EM finalen i håndball for kvinner.Min nabo er også blitt Allente kunde og opplever samme mangel på regularitet. Hadde aldri slike problemer med Altibox. Har Allente lovnader om "bedre tider". Hvis ikke må jeg si opp avtalen. Helge H.
Hei, Det var leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss og vårt produkt. Vi beklager så mye for dette og håper vi får en sjanse til for å gjøre om den negative opplevelsen til positiv. Vi jobber kontinuerlig for å bli bedre og levere beste kunde opplevelsen og vi vet vi har fortsatt mye å lære. Derfor setter vi stor pris på deres tilbakemeldinger. Vi får dessverre ikke kontaktet deg direkte, siden vi ikke har dine personopplysninger, så det hadde vært flott om du kan kontakte oss en gang til, så skal vi prøve så godt vi kan for å få hjulpet deg. Med vennlig hilsen, Allente
En hyggelig kar ringte og forklarte flere positive ting om Allente. Selgeren fortalte hva han het og at han ville være vår kontaktmann. Det var bare å ringe. Har prøvd å få tak i ham for å høre om når jeg skal si opp Altibox, men får ikke svar. Han sa at vi kom til å spare kr 350 i mnd med å bytte til dem. Men nå lurer jeg på om han ikke er til å stole på.
Synd at man ikke tar kundene sine alvorlig. Jeg har så mange klager inne ang møkkaboksen OnePlace. Denne boksen har kundeservice innrømmer store feil på og at jeg vil få ny boks. Dessverre lurte dette møkkafirma meg inn på en avtale med bindingstid. Og dem sletter tydeligvis alle loggføringer. Kundeservice er ufine og frekke.
Hei, Så leit å høre at du opplever problemer med abonnementet ditt, beklager så mye for denne opplevelsen! Dersom problemene vedvarer, så ønsker vi veldig gjerne å feilsøke videre med deg. Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice, på telefon 915 06070, eventuelt chat på hjemmesiden, www.allente.no, slik at vi kan se nærmere på dette sammen. Med vennlig hilsen, Allente