Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det verste jeg har vært bort i av kundeservice. De har en egen linje for oppsigelse - her jobbes det vil jeg tro. Etter 43 min i telefonkø klarte ikke kundeservice å høre meg….de må ha gode og artige dager det de herjer med kundene slik. Uansett, kontaktskjema klarte jeg ikke finne samt ikke mulig å si opp pr e-post. Ellers må man sende epost overalt for den minste ting, men Allente nei. Her må du stå i kø på telefon HVER gang! Tips til Allente: sett inn en trykkfunksjob på Min Side der man med 2 tastetrykk kan si opp!!! " det er én oppringer før deg i kløe - din anslåtte ventetid er under 30 minutter" - får se om de har rett denne gangen, har ventet nå i 24 min🥵 Lykke til til alle nye kunder i Allente!
Dårlig app til apple tv, var veldig bra før, og det er den jeg bruker…
Kjøper du Allente fra Elkjøp har du ingen angrerett i flg Allente. Allente appen har ikke norsk undertekst. Frister med Viaplay og Hbo, men hva er vitsen uten norsk tekst. Dette gjelder Samsung tv. Dette burde kundene bli informert om. Ingen hjelp å få fra Allente. Styr unna !!!
Ikke inngå avtale med Allente. Lurer deg inn i avtaler og øker prisene. Har både canaldigital og fiber med allente. Prøver nå å si opp begge deler. igjen - og igjen.
Vi hadde allente og hadde det i 4 dager ettersom de ikke kunne bytte ut to kanaler og få inn to ny. Dette ble vi lovet ,men vi snakket med noen andre der og da gikk det plutselig ikke, derfor sendte vi dekoderen tilbake og sa opp abonnemanget Umiddelbart. Og vi har fått regning i ett sett her etter vi sa opp dette abonnemanger Vi har ringt utallig ganger, men ingen vet eller har noe med det. Så nå har de begynt å sende regningene til inkasso. For hver regning de har sendt til oss, så har vi sendt de i retur med påskriften at vi har sagt opp abonnemanget. . Nå er vi så lei at vii går til forbrukerrådet. Styr unna dette svindelselskapetj
Har hvert i kontakt med allente MANGE ganger.har er dekoder som det er tull med får ikke gehør hos dere
Forsøkte å endre abonnement for 89 år gammel mor. De gjør seg vanskelige og gjør alt som er mulig for å tåkelegge. Fikk ikke løst problemet og det må være en ukultur i hele linja der det viktige er å dra inn penger og gjøre det slik at kunden ikke henger med og til slutt gir opp. Det blir riks tv heretter Allente bør gå i seg selv, men det er nok utenkelig