Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Forsøkte å endre abonnement for 89 år gammel mor. De gjør seg vanskelige og gjør alt som er mulig for å tåkelegge. Fikk ikke løst problemet og det må være en ukultur i hele linja der det viktige er å dra inn penger og gjøre det slik at kunden ikke henger med og til slutt gir opp. Det blir riks tv heretter Allente bør gå i seg selv, men det er nok utenkelig
Kjøpte ny tv hos Elkjøp i juli. Med 6 mnd abonnement. Skjerm går I svart 10-15 ganger for kvelden. Står også fast på kanalene. Har ringt tidelere begynte på oppdatering da skjerm stoppet .Tlf.brutt eller lagt på .Ingen ringte tilbak.Tok kontakt da jeg fikk faktura. Gidder ikke å gjenta samtale. Jeg ba om at abonnement ble da ble slettet. Det kunne da jeg ikke da avtale gikk ut juli 24. Så det som dette renner ut i. Jeg sitter med et dårlig abonnement og Allente har et data anlegg som man ikke kan legge inn oppsigelse frem i tid.
Singnal, samtale, ærlig, tolmodi, snill, lett å snakke kundecervice.
Helt ubrukelig, systemet funker ikke og kundeservice har like lite peiling. Fikk Allente avtale gjennom power. Etter 7 tlf samtaler med Allente, 2 besøk til power har de enda ikke klart å gjennomføre avtalen de lovte meg. Får stadig fakturaer på for mye.
Alt er topp, fått ordna det problemet jeg hadde hver gang jeg var i kontakt med kundeservice .
Jeg kjøpte en skjerm på Elkjøp og var så dum og si ja til og prøve allentes tjeneste, det tok en time og få logget meg inn, jeg angret meg og dro i butikken og betalte tilbake beløpet jeg fikk i rabatt av Elkjøp men nå får jeg regninger fra allente og de nekter og stoppe mitt abonoment, nå sitter jeg med følelsen av at jeg har blitt svindlet.
Har vært parabolkunde i mer enn 10 år, og skulle nå nå si opp avtalen da begrenset TV-bruk dekkes godt nok via 4G mobiltelefon. Sendte inn skjema, som ikke kunne aksepteres der og da for 3 måneder siden. En kundebehandler måtte ringe meg opp for å «forhøre» meg om grunnen til oppsigelsen. Han klarte å lure meg til å akseptere en forlengelse til halv pris. I dag ringte jeg for å si opp igjen, og da fikk jeg beskjed om at det var registrert ett års binding!!! Etter 15 minutter godtok han at jeg kanskje hadde rett at jeg ikke var informert om at halv pris tilbudt medførte en ett års oppsigelsestid. Han skulle gi beskjed til rett avdeling, som måtte høre på opptaket av samtalen for 3 måneder siden, før de kunne verifisere men påstand.