Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
tragisk berre rot dei lover og orde opp glemmer og skrive opp i loggen kva dei har lovet
Fikk en grei tv pakke til en god pris, sleit med å komme meg på app men fikk hjelp
Selger solgte dette inn som Telenor Trådløs bredbånd og Canal Digital var slått sammen og at jeg ville spare penger på å slå sammen. Begge påstander er feil. Kundeservice nekter å akseptere skriftlig oppsigelse, men krever dette muntlig - samt trolig et skjema utfylt.
Dårlig utvalg, dårlig appfunksjon og altfor dyrt ift hva du får. Vi betaler oss heller ut av abbonnementet nå og selv om vi taper 80% på det så er det ikke verdt å ha, det er for irriterende å bruke uansett.
Etter mange år på markedet har de enda ikke klart å lage brukbar software til One Place dekoderen. Menyen er forferdelig, og i motsetning til de gamle dekoderne hvor du kun fikk opp de kanalene du hadde betalt for må man her bla i alle verdens kanaler. Når jeg spør hvorfor dette ikke blir ordnet, sier kundeservice at jeg må bruke Favoritter. Merkelig at man må bruke mange tastetrykk ekstra på det som før var enkelt. Opptaksfunksjonen er dårlig, og fungerer ikke hver gang. Opptak fra app har ikke fungert på flere år. Det aller verste er at det mangler spolefunksjon. Dette ble lovet da dekoderen var ny, men har aldri kommet. Som så mange andre ønsker jeg å ta opp programmer og spole over reklamen. Da hopper jeg fram og tilbake en rekke ganger uten å treffe der jeg var kommet til. Jeg har spurt pent hos Allente om å få kjøpt et par av de gamle HD-dekoderne som faktisk fungerte, men det er umulig. HD-dekoderen kunne spole i en rekke forskjellige hastigheter, med og uten bilde. Hvorfor i all verden er det ikke mulig å lage dette på One Place. Så har Allente laget neste dekoder, Allente 1, med omtrent samme elendige programvare og uten spolefunksjon. Er det mulig......
Ikke bra ,meget arrogante på kundestøtte,de trakk meg dobbelt på 5200 ,og sa det tar to uker og få pengene tilbake ,og sa sa de at de beholder neste regning på 1200, til regning på ,forfall 15,04 ,og at det kan ta flere uker før pengene blir over ført ,og en uke siden hadde jeg ikke tv ,da de hadde en feil ,8 timer på tlf for feilen Hvar fikkset med en som kunne ,dette er jo ikke bra ,og hadde ikke mat penger i helgen da jeg er tryggdet ,
Appen virker ikke, veldig ustabil, hadde det ikke vært for parabol på hytta, så hadde jeg avsluttet abonnementet. Satellitt tv virker bra, men ikke appen.