Allente TV har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Nekter å godta oppsigelse innen angrefrist. Selv om de opplyste om angrerett ved avtaleinngåelse.
Kan ikke bestille boks for opptak når vi har obosnett Dette burde vært informert om før vi bestilte. Man må jo kunne ta opp !! Jeg bytter til Riks tv.
De sliter med dekoderen som krever 5G av høy kvalitet over minst 80 gigabyte stabilt nett selv da klarer dekoderen ikke å levere. Jeg har et stabilt nett på 256. Men jeg sliter med svart skjerm. Det er umulig å se noe som varer over 40 minutter uten at det er svart skjerm, så i tillegg til masse reklame i tide og utider. er ikke dette noe jeg vil anbefale
Ren svindel. Har forsøkt å si opp abonnementet mitt siden 2021. Første gang ble jeg overtalt til å sette abonnementet mitt på pause kostnadsfritt, til tross for jeg sa at det nok neppe ble aktuelt å gjennåpne det med det første, da leiligheten er leid ut til en Italiener som ikke har noe behov for norsk tv eller norske streamingtjenester. Siden dette har jeg prøvd å si opp abonnementet på Chat, Telefon og e-post. Det samme skjer hver eneste gang. Det blir satt på pause og regningene begynner etter en stund å tikke inn igjen. Det som en gang var et basisabonnement til 300kroner er på magisk vis under alle "pausene" blitt til et abonnement til over 900.- kr pr mnd med alt av streamingtjenester.... De man får tak i på kundeservice er forsåvidt hyggelige og beklager feilen, men det virker som Allente bevisst gjør dette for å lure kundene sine for penger. Det finnes sikkert nok av mennesker som ikke tenker over at tjenesten er igang igjen og betaler. Strykkarakter og kommer aldri til å bruke Allente igjen, den dagen jeg omsider klarer å si opp abonnementet.
Av og til dårlig striming eller dårlige linker fra teleopperatøren.
Forferdelig! Nesten mulig å si opp abonnement. De lurer og lyger. Kun mulig å si opp per telefon. Ingen e-post eller kontaktskjema tilgjengelig på nettsiden uten å logge inn, og innloggingen fungerer ikke. Første må du snakke med en datamaskin via telefon. Deretter med svenske som ikke forstår norsk. Deretter en ny svenske. Ingen finner deg i systemet, og de prøver lure deg med å si at du har bindingstid i 6 måneder, men dette stemmer ikke. Jeg har akkurat samme erfaring som i dette leserinnlegget fra september 2023: https://www.bt.no/btmeninger/debatt/i/rlJOnw/jurist-advarer-mot-allente-kundene-blir-fanget De har absolutt ikke forbedret seg på noen som helst måte.
Det er veldig vanskelig å tungvint å få sagt opp abonnementet. Det er gjort svært tungvint, og det tar lang tid, kun for å gjøre det vanskelig å si opp sitt abonnement. Man kan kun si opp via telefon eller chat. Jeg ringte først og sa opp allente-abonnementet, og fikk bekreftelse på at viaplay-tilgangen via allente er bekreftet sagt opp. Jeg tok derfor kontakt via chat for å si opp hele abonnementet, det tok 1 time med lang svartid mellom hver melding og forsøk på hindre meg i å si opp.